کرمان؛

درخشش دانش آموزان استثنایی در مسابقات ورزشی

دانش آموزان با نیاز های ویژه استان با کسب 43 مدال طلا، برنز و نقره در هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیاز های ویژه سراسر کشور، در تابستان 95 خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ موسی برومند رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان گفت: تیم فوتسال دانش آموزان با نیازهای ویژه ذهنی استان از بین 32 تیم شرکت کننده به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید.

وی از کسب مقام سوم این دوره از مسابقات توسط تیم شطرنج دانش آموزان با نیاز های ویژه بینایی نیز خبر داد و خاطر نشان کرد : تیم دو ومیدانی دانش آموزان دختربا نیاز های ویژه ذهنی استان با کسب دو مدال طلا و سه نقرهبه مقام نایب قهرمانی هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیاز های ویژه سراسر کشور دست یافت.

برومند تصریح کرد: تیم گلبال دانش آموزان دختر با نیاز های ویژه بینایی استان کرمان موفق به کسب مقام سوم گلبال در این دوره از مسابقات شد.

وی یادآور شد: دانش آموزان دختر با نیاز های ویژه بینایی استان نیز سه مدال برنزرشته دو ومیدانی را در آن دوره از مسابقات از آن خود کردند.

برومنداز کسبدو مدال برنز مسابقات تنیس روی میز ایستاده توسط دانش آموزان پسر با نیاز های ویژه جسمی و حرکتی نیز خبر داد و گفت : دانش آموزان پسر با نیاز های ویژه بینایی نیز یک مدال نقره و دو مدال برنز هجدهمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیاز های ویژه سراسر کشور را کسب کردند.

وی به کسب دو مدال نقره و شش مدال برنز رشته گویرانی، توسط دانش آموزان دچار معلولیت سندرم داون در این دوره از مسابقات اشاره کرد و افزود: محمدرضا خراسانی دانش آموز دچار معلولیت سندرم داون استان کرمان نیز به مدال طلای رشته دو و میدانی در این دوره از مسابقات دست یافت.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار