این روزها بر صحنه تئاتر چه می‌گذرد؟

در آخرین روزهای فصل تابستان و آغاز روزهای پاییزی، صحنه نمایش از حضور هنرمندان تئاتر و مردم مشتاق به این هنر گرم و پر رونق می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سالن‌ها و تالارهای نمایشی تهران در روزهای پایانی شهریور ماه و اولین ماه‌های  پاییز 95 میزبان آثار نمایشی در سالن‌های مختلف تئاتری شهر تهران است که برخی از این آثار در حال حاضر روی صحنه رفته و تعداد دیگری نیز به‌زودی در معرض دید مخاطبان قرار می‌گیرند.

نمایش‌های «صبح بخیر» به کارگردانی سیروس همتی در سالن سایه تئاترشهر، «اگر» به کارگردانی وحید رهبانی در سالن چهارسو، نمایش «کولا» به کارگردانی نصیر ملکی  در مرکز مطالعات قشقایی، «سه خواهر دیگران» نوشته و کارگردانی حمید امجد در سالن اصلی تئاترشهر، «ماتریوشکا» به کارگردانی پارساپیروز فر در تماشاخانه ایرانشهر«از زیر زمین تا پشت بام» به کارگردانی افسانه ماهیان در سالن سمندریان ایرانشهر، نمایش «لوکوموتیوران» به کارگردانی مهلا صالحی در سالن انتظامی خانه هنرمندان در حال اجراست.

بنابراین گزارش نمایش «جاودانگی» به کارگردانی نیما دهقان، نمایش‌های «ماتریوشکا» به کارگردانی پارسا پیروزفر، «زنان به بزها خیره می‌شوند» به کارگردانی ایوب آقاخانی و  «چی به سر ما اومده» به کارگردانی افسانه ماهیان از شهریور در تماشاخانه ایرانشهر اجراهای خود را آغاز کرده و همچنان ادامه دارند. همچنین نمایش «پرتره مرد ریخته» با بازی اصغر همت و به کارگردانی مشترک غلامحسین دولت آبادی و آراز بارسقیان درتماشاخانه سنگلج به روی صحنه است.

در ادامه تماشاخانه باران در این فصل میزبان نمایش‌هایی چون «همسایه آقا» به کارگردانی حسین کیانی، نمایش «هزار فرسنگ زیر دریا» به کارگردانی پینودی بودو است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
نمايش همسايه آقا فوق العاده عالي بود.