علمای عراق خواهان همکاری کشورهای اسلامی در مدیریت مناسک حج

پیام رهبر معظم انقلاب با استقبال شخصیت های دینی در عراق مواجه شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ پیام رهبر معظم انقلاب با استقبال شخصیت های دینی در عراق مواجه شد.

بر این اساس، علمای دینی در عراق از پیام آیت الله سید علی خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، به حجاج بیت الله الحرام تمجید کردند و با بیان اینکه سرزمین مقدس ملک همه مسلمانان است، خواهان مشارکت کشورهای اسلامی در مدیریت مناسک حج شدند.

شیخ رافع الشریفی، اندیشمند و مبلغ اسلامی در این باره گفت «باید این حقیقت را بیان کنیم که امام خامنه ای (دام عزه) امام و ولی همه مسلمانان است پس وقتی که پیامی اسلامی و توام با میانه روی دادند، خواسته ما نیز مثل خواسته ایشان این است که مکه مکرمه باید از طرف همه مذاهب اسلامی مدیریت شود و این مکان به کشور مشخصی اختصاص ندارد.»

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
واقعا وقتی از تلویزیون میشنویم که گویندگان به آل سعود ناکارآمد و بیکفایت خطاب میکنند واقعا تاسف میخورم ،چراکه اونا واقعا نسبت به وظیفه خودشان درمقابل آمریکا وصهیونیست ها خوب انجام دادند اصلا آل سعود امروزه شمشیر از روکشیده واهدافش کاملا با امریکا واسرایبل یکسان است .اصلا وقتیکه میدانیم آل سعود امنیت مکه را به شرکتهای اسراییلی سپرده است ،اونا بااسلامی که موافق اعتقاد ما ایرانیان هست ، مخالفند؛ چرا وقتی میدانیم که دستبند امنیتی به حجاج وصل میکنند واز سابقه اشخاص باخبرند چرا مهره های مهم سیاسی را به سوی دندان دشمن برانیم به نظر بنده تا این وضعیت وجود دارد بهتر است همان که حجاج را به چنین حجی اعزام نکنیم تااینکه مسئولیت حج راانشاالله به کمیته ای متشکل از آنچه رهبری فرمودند که باید تشکیل شود، سپرد تا بتوان به این طریق ضمانت جان حجاج رانمود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
مرگ بر آل سعود مرگ بر اسرائيل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
باتوجه به وضعیت آل سعود ،حج و بلاداصلی مسلمانان به دست صهیونیست ،امریکا وانگلیس افتاده ومسلمانلن هرچه زودتر به این مسئله روشن شوند وانشاا. . .از مسلمانان حرکت واز خدا برکت انشاا... .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
طبق سخن قرآن کریم که می فرماید «ان اولیاءه الا المتقین» آل سعود و وهابیان صلاحیت تولیت مسجد الحرام و مسجد النبی را ندارند و پیشنهاد امام خامنه ای ریشه قرانی دارد .
آخرین اخبار