روسیا الیوم:

خروج آخرین عناصر گروهک تروریستی منافقین از عراق

آخرین عناصر گروهک تروریستی منافقین، پادگان "لیبرتی" در عراق را به مقصد آلبانی ترک کردند.

خروج آخرین عناصر گروهک تروریستی منافقین از عراقبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان،   به نقل از روسیا الیوم، آخرین اعضای گروه تروریستی منافقین روز گذشته (جمعه) پادگان لیبرتی  نزدیک فرودگاه بین‌المللی بغداد را به مقصد آلبانی ترک کردند.

این گروهک تروریستی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: بیش از 280 نفر از عناصر باقی مانده این گروه در پادگان لیبرتی پس از شکست‌های پیاپی در برابر نیروهای عراقی، از این کشور  به آلبانی منتقل می‌شوند.

بر اساس توافق صورت گرفته میان آمریکا و کمیسریاری پناهندگان در سازمان ملل، از ابتدای سال 2016 حدود 2 هزار نفر از عناصر این گروه تروریستی در 12 کشور اروپایی، اسکان داده شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، دولت عراق حکم بازداشت این تروریست‌ها را صادر کرده بود و آن‌ها با هویت و گذرنامه‌های جعلی از عراق گریخته‌‌اند.

سازمان منافقین به علت سابقه جنایی خود در عراق با خشم عمیق مردم این کشور مواجه است. این گروه در سرکوب مخالفان صدام، دیکتاتور سابق عراق، به طور گسترده‌ای از وی پشتیبانی کرد.

این گروهک تروریستی همچنین در جنگ 8 ساله عراق علیه ایران، از صدام طرفداری کرده بود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
خیلی مسخره است این ادم ها تو کشور عراق بودند بعد از طریق فرودگاه یا خروجی های عراق از کشورشون خارج شدن تازه میگن با هویت جعلی فرار کردند دولت عراق میخواست راحت میرفت داخل اردوگاهشون بازداشتشون میکرد
آخرین اخبار