برنامه های معاونت فرهنگی وزارت علوم در سال تحصیلی جدید اعلام شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از جزئیات برنامه های این معاونت به مناسبت سال تحصیلی جدید خبر داد.

ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه های امسال این معاونت در دانشگاهها گفت: بخشی از برنامه های ما ابتکاری یا طبق اقتضائات روز است مثل نهضت رضوی، برگزاری اردوها و جشنواره های رضوی که با همکاری آستان قدس به تدریج توسعه پیدا می کنند.

وی بخش دیگری از برنامه ها را گفتگومحور دانست و با تاکید بر اینکه برنامه‌های جاری این معاونت در سال تحصیلی جدید همانند سال‌های گذشته و بصورت گسترده‌تر اجرا می شود، ادامه داد: این برنامه ها با حضورفعالان دانشگاهی و استادان در قالب کرسی های آزاد اندیشی، مناظرات و گفتگوهای انتقادی سازنده بین گروههای مختلف فعال است.

معاون فرهنگی اجتماعی وزارت علوم عنوان کرد: دعوت از مسئولان برای حضور بیشتر در دانشگاهها و پاسخگویی به آنها از دیگر برنامه های سال تحصیلی آینده است.

به گفته وی، سال آینده جشنواره های مهمی همچون "حرکت" در دانشگاه شیخ بهایی کرمان، "رویش" در دانشگاه امیرکبیر را در سطح دانشگاهها داریم که تاکنون هم با استقبال بی نظیری مواجه شده است. 

هاشمی درباره تاثیر کاهش و افزایش خدمات دانشجویی بر فعالیتهای فرهنگی آنها عنوان کرد: وزارت علوم همواره بر توسعه خدمات دانشجویی تاکید دارد که البته به تناسب امکانات و با کمک خیرین توفیقات خوبی درراستای حوزه های مختلف نیز حاصل شده است.درواقع این مسئله بعنوان یکی از سیاستهای کلی وزارت علوم است که سازمان امور دانشجویان مسئولیت اجرای آن را برعهده دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار