کرمانشاه؛

برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در کرمانشاه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در کرمانشاه در آستانه بازگشایی مدارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛رضا موزونی گفت: نوشت افزار به صورت مستمر مورد استفاده دانش‌آموزان است و دانش‌آموز حداقل 9 ماه با آن سروکار خواهد داشت و به همین دلیل باید از انواع مرغوب‌ آن برای دانش‌آموزان خریداری شود.


وی با اشاره به نقش طرح‌ها و تصاویر در شکل‌گیری شخصیت افراد گفت: تکرار تصاویر در ذهن افراد تاثیر دارد و در آنها ایجاد پرسشگری خواهد کرد.

موزونی گفت: تصاویر و طرح‌های روی نوشت‌افزار سبب خواهد شد تا  دانش‌آموز در مورد شخصیت، نوع پوشش، رفتار و عملکرد آنها حساس شود و حال اگر این تصاویر از شخصیت‌های مهم و تاثیر گذار باشد، او با شخصیت‌های مهم آشنا خواهد شد و اگر هم از شخصیت‌های نامناسب باشد که با آن شخصیت‌ها آشنا و مانوس خواهد شد.


موزونی افزود: برخی از نوشت‌افزار و لوازم مدرسه که توسط کانون عرضه می‌شود مربوط به نقوش ایرانی اسلامی می‌شود که دارای مفاهیم قوی، مهم و آرامش‌بخش هستند که نشان از هنر ایرانی اسلامی دارند.

 وی ادامه داد: طرح  دارا و سارا، شکرستان و دیگر طرح‌های ایرانی و در برخی موارد از نقاشی‌های برتر کودکان در مسابقات بین‌المللی نیز در تهیه نوشت‌افزار و لوازم مدرسه استفاده شده است.

موزونی با اشاره به  برپایی نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، هدف از برپایی این نمایشگاه را تلاش در راستای قرار دادن نوشت‌افزار ایرانی در اختیار دانش آموزان عنوان کرد و  گفت: این نمایشگاه تا پایان شهریور ماه آماده بازدید و خرید علاقمندان است.


وی  افزود: نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی با 20 درصد تخفیف در فروش کتاب، 10 درصد تخفیف در عرضه نوشت‌افزار و پنج درصد تخفیف در عرضه محصولات مربوط به بازی و سرگرمی آماده بازدید علاقمندان  درصبح‌ها و عصرها است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.