برای اولین بار در مشهد ؛

برگزاری مانور عملیاتی آتش نشانی با سناریوی اقدام به خودکشی

مانور عملیاتی آتش نشانی با سناریوی " اقدام به خودکشی از ارتفاع و تهدید به خود سوزی " برای اولین بار در مشهد برگزار می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ ظهر روز یکشنبه برای اولین بار در مشهد مانور عملیاتی آتش نشانی با سناریوی " اقدام به خودکشی از ارتفاع و تهدید به خود سوزی "در منطقه دو عملیات سازمان آتش نشانی مشهد ، برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری 125 ، در این مانور تمرینی که ظهر روز یکشنبه بیست و یکم شهریور ماه در ایستگاه شماره 8 اتش نشانی مشهد برگزار می گردد ، 15 آتش نشان و نجاتگر به سرپرستی آتشپاددوم " محمد جواد قائمی " با بکارگیری 5 دستگاه خودروی عملیاتی نظیر: پیکاپ ، ایسوزو نجات ، ایسوزو و هیوندای حریق  توان عملیاتی خود را به منصه ظهور خواهند گذاشت .

معاون عملیات آتش نشانی مشهد در تشریح چگونگی برگزاری این مانور تمرینی گفت : مقارن ساعت 11 ظهر روز یکشنبه همزمان با اعلام حادثه توسط ستاد فرماندهی این سازمان مبنی بر اقدام به خودکشی از ارتفاع و تهدید به خودسوزی ، نجاتگران ایستگاه شماره 8 وارد صحنه خواهند شد و مطابق سناریوی از پیش تعیین شده اقدام خواهند نمود .

آتشپاد سوم " مهدی رضایی "  با بیان اینکه در این مانور اطفا آتش به صورت اسپری با هوزریل در هنگام سقوط و عملیات با های کف و پتوی نسوز در موقع فرود صورت خواهد گرفت ، خاطرنشان کرد : با توجه به حساسیت نوع حادثه و پر مخاطره بودن آن ، یک بدلکار حرفه ای بعنوان فرد خاطی ایفای نقش خواهد کرد .

وی همچنین یادآور شد : به دلیل جلوگیری از تبعات منفی حوادث اینچنینی و برداشت اشتباه شهروندان از واقعی بودن حادثه ، این تمرین عملیاتی در داخل ایستگاه آتش نشانی برگزار می گردد .                 

انتهای پیام//ف.ف
برچسب ها: مشهد ، مانور ، خودکشی ، خودسوزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.