لرستان؛

خدمت رسانی 295 تن از دانشجویان دانشگاه های خرم آباد به مناطق محروم در قالب اردوهای جهادی

مسئول سازندگی و کارآمد سازی سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: 295 تن از دانشجویان دانشگاه های خرم آباد در قالب اردوهای جهادی در حال خدمت رسانی به مناطق محروم هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ کریمی والا گفت: اردوی جهادی مشترک دانشجویان دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی لرستان با حضور 160 نفر از دانشجویان این دانشگاه ها در روستاهای بخش شاهیوند شهرستان دوره چگنی در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه در این اردو 100 نفر از دانشجویان دانشگاه لرستان و 60 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی حضور دارند، افزود: دانشجویان دانشگاه لرستان علاوه بر انجام فعالیت های فرهنگی و اعتقادی مسجد روستای طالقان را نیز تکمیل می کنند.

مسئول سازندگی و کارآمد سازی سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در این اردو علاوه بر ویزیت و توزیع رایگان دارو تست های فشارخون و قندخون را هم در بین اهالی روستاهای بخش شاهیوند انجام می دهند.

کریمی والا افزود: در حال حاضر دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد نیز در روستاهای محروم بخش پاپی شهرستان خرم آباد مشغول انجام فعالیت های فرهنگی، اعتقادی و عمرانی هستند.

وی گفت: تکمیل مسجد روستای ده نثار از جمله خدمات عمرانی است که توسط دانشجویان دانشگاه آزاد خرم آباد در بخش پاپی در حال انجام است.

مسئول سازندگی و کارآمد سازی سازمان بسیج دانشجویی لرستان گفت: همچنین دو مدرسه توسط 40 نفر از دانشجویان دانشگاه پیام نور خرم آباد در روستای جلدان واقع در بخش پاپی در حال رنگ آمیزی هستند.

کریمی والا افزود: 35 نفر از دانشجویان دانشکده فنی سما خرم آباد نیز در حال انجام فعالیت های فرهنگی و اعتقادی در روستاهای بخش شاهیوند شهرستان چگنی هستند.

گفتنی است؛ 4365 نفر اردو طی فصل تابستان با مشارکت دانشجویان دانشگاه های لرستان در مناطق محروم برگزار می شود.

اتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.