اهواز؛

برگزاری ششمين هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان اهواز

به مناسبت روز ملی سینما ششمين هفته فیلم و عکس انجمن سینمای جوان اهواز از ۲۳ تا ۲۶ شهریور 95 برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این جشنواره در قالب نمایش فیلم های کوتاه، نمایشگاه عکس، جلسات نقد و بررسی، و کارگاه های تخصصی از ۲۳ تا ۲۶ شهریورماه در اهواز برگزار می گردد.

در این برنامه ۲۵ فیلم کوتاه مستند و داستانی شامل گزیده ای از تولیدات انجمن سینمای جوان اهواز، حوزه هنری خوزستان و صدا و سیمای مرکز خوزستان هر روز در دو سانس، از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در سالن نمایش فیلم این انجمن روی پرده خواهند رفت. همچنین پس از سانس دوم، جلسه نقد و بررسی فیلم های نمایش داده شده با حضور فیلمسازان و منتقدان سینما برگزار خواهد شد.

بخش عکس نیز از روز سه شنبه ۲۳ شهریورماه ساعت ۱۸:۳۰ در گالری اشراق واقع در طبقه فوقانی سینما اکسین اهواز، با ۲۵ قطعه عکس افتتاح خواهد شد و تا پایان روز ۲۶ شهریور میزبان علاقه مندان خواهد بود.

برگزاری کارگاه های تخصصی از دیگر برنامه های این هفته خواهند بود. کارگاه های ((ساخت فیلم اول)) توسط مهدی طرفی و ((کارگردانی فیلم مستند)) توسط حمید آل حمودی در بخش فیلم، و کارگاه های ((عکاسی مستند)) توسط علیرضا مردانی و ((عکاسی پرتره))‌ توسط وحید عباد ناصری در این هفته برگزار خواهند شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه این برنامه، در قالب ((جشن روز سینما)) در ساعت ۲۰:۳۰ روز ۲۳ شهریورماه در محل انجمن سینمای جوان اهواز واقع در بلوار ساحلی شرقی، جنب موزه هنرهای معاصر اهواز، انجمن سینمای جوانان خوزستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.