نقد نمایش‌های هفته‌ چهارم «مهرواره‌ تئاتر ماه» با حضور عبدالعلی‌زاده

سید علی تدین صدوقی-كارگردان، نویسنده و منتقد تئاتر- و علی‌اكبر عبدالعلی‌زاده- پژوهشگر، منتقد و سردبیر سایت ایران تئاتر- نمایش‌های هفته‌ چهارم «مهرواره‌ تئاتر ماه» را مورد نقد قرار می‌‌دهند.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری؛ در هفته‌ چهارم از برگزاری دومین «مهرواره‌ تئاتر ماه» نمایش «خاك شیرین» به نویسندگی حامد مكملی و كارگردانی مرتضی نجفی از استان قزوین، روز چهارشنبه- 24 شهریورماه، ساعت 19:30- توسط سید علی تدین صدوقی در تماشاخانه‌ ماه حوزه هنری مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.
 
همچنین جلسه‌ نقد و بررسی نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر» به نویسندگی مشترك علی حیدری و طیبه نیك‌آزاد و با كارگردانی علی حیدری از استان خوزستان، نیز روز شنبه- 27 شهریورماه، ساعت 18- با حضور علی‌اكبر عبدالعلی‌زاده در تماشاخانه‌ ماه، برگزار می‌شود.
 
خاطرنشان می‌شود مصطفی محمودی- مدرس و منتقد تئاتر- مدیریت برگزاری جلسات نقد و بررسی نمایش‌های دومین «مهرواره‌ تئاتر ماه» را بر عهده‌ دارد.
 
گفتنی است دومین «مهرواره‌ تئاتر ماه» (رپرتوآر تئاتر مراكز استانی حوزه هنری) با اجرای 9 اثر نمایشی از برگزیدگان تولیدات مراكز استانی حوزه هنری، از 31مرداد تا 16مهرماه 95 به دبیری توحید معصومی در تماشاخانه‌های «مهر» و «ماه» برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار