وزارت خارجه روسیه: مخالفت 21 گروه با آتش بس سوریه چالشی جدی است

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه‌ای مخالفت 21 گروه با پیوستن به آتش بس سوریه را چالشی جدی توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روسیاالیوم، وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: اینکه 21 گروه با ملحق شدن به آتش بس در سوریه مخالفت کرده‌اند، چالشی برای تلاش‌های روسی-آمریکایی در سوریه محسوب می‌شود.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: ما این موضوع (دهن کجی به آتش بس) را چالشی جدی برای آتش بس و تلاش های انسان دوستانه و فراهم آوردن شرایط برای مذاکرات سیاسی فراگیر می‌دانیم.

وزارت خارجه روسیه بیان کرد: بر اساس اخبار رسانه‌ها 21 گروه مسلح از جمله احرار الشام به آتش بسی که از 12 سپتامبر اجرایی شده است، پایبند نیستند و به اقدامات نظامی ضد دولت سوریه تا آخرین گلوله ادامه می‌دهند.

در همین حال دولت روسیه خواستار فشار حامیان و تاثیرگذاران بر این گروه‌ها برای پایبندی آتش بس از سوی آنها شده است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۶:۳۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
واقعا ایا روسیه که با اتش بس موافقت کرد باامریکا مطمن هست و نمبدونه که نمیشه به آمریکاییها اعتماد کرد و اینکه اگر آمریکا و متحدانش در منطقه عربستان و بقیه دلسوز و نگران مردم سوریه بودن و ب فکر مردم اصلا این جنگ ب راه نمی انداختن و اینکه تا زمانی که تروریست ها پیروز و موفقیت داشتن اصلا حرف اتش بس و وضعیت و کشتار زنان و کودکان ، مردان بیگناه و غیر نظامی توجه و اهمیتی نداشت ولی الان که وضعیت گروههای تروریستی و مزدوران آمریکا و آل سعود وهابیون خراب و شکست های پشت سر هم از ارتش سوریه خوردن ب فکر اتش بس و ب فکر و دلسوز وضع مردم سوریه افتادن و نگران هستن .
آخرین اخبار