همدان؛

همدان، آماده برای میزبانی جشنواره فیلم‌های کودکان

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: خوشبختانه شرایط لازم برای برگزاری مطلوب این پدیده فرهنگی را داریم.

همدان، آماده برای میزبانی جشنواره فیلم‌های کودکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدابراهیم الهی‌تبار در چهارمین هفته فیلم و عکس همدان با اشاره به اینکه همدان بهترین میزبان برای برگزاری این جشنواره است، اظهار داشت: موضوع میزبانی همدان برای جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان را به رئیس سازمان سینمایی کشور و بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرده‌ایم و منتظر جواب هستیم.

وی با اشاره به اثرگذاری هنر سینما در جامعه افزود: معتقدم به منظور توسعه فرهنگی و اقتصادی استان باید از ظرفیت سینما بهره گرفت.

الهی تبار با بیان اینکه هنر سینما توانسته با اتکا به هنرمندان بزرگ و فرهیخته، فرهنگ و هویت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد، ادامه داد: هنرمندان ما به ویژه در حوزه سینما توانسته‌اند هنر خود را در دنیا در معرض نمایش بگذارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با اشاره به درخشش هنرمندان، سینماگران و کارگردانان ایرانی در جشنواره‌های جهانی اظهار کرد: این مهم را باید به فال نیک گرفت.

وی با بیان اینکه به منظور رفع مشکلات استان در حوزه سینما باید برنامه کاربردی داشته باشیم، ادامه داد: انجمن سینمای جوانان استان باید فعالیت‌های خود را در زمینه تولیدات سینمایی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه، جشنواره و... توسعه دهد.

الهی‌تبار با اشاره به نقش سینما و هنرمندان در راستای رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی استان، گفت: همدان مانند سال گذشته آمادگی میزبانی جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دارد.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.