اهواز؛

25 شهریور؛ آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان

زنگ آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان به صورت متمرکز از 25 شهریور به مدت 5 روز در 3 تالار اهواز نواخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسین محمدی مسئول برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان گفت: پنجشنبه آغاز رسمی جشنواره در سه تالار آیینه ، آفتاب و پلاتو استاد حیاتی در اهواز است و زنگ آغاز آن توسط هنرمندان تئاتر پیشکسوت خوزستانی در تالار آفتاب به صدا درمی آید.

وی افزود: در مرحله نخست فراخوان جشنواره 44 اثر به صورت لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره رسید و هیات بازبینی متشکل از مهرداد بهراد، آرش سهرابی و سیاوش طیب طاهر آنها را بررسی کردند که از بین آنها 12 اثر به مرحله دوم راه یافت.

محمدی تصریح کرد: در مرحله دوم بازبینی نیز 9اثر شامل سه نمایش از اهواز، 2 نمایش از بهبهان، یک نمایش از دزفول، یک نمایش از بندرامام خمینی(ره)، یک نمایش از خرمشهر و یک نمایش از آبادان به مرحله پایانی جشنواره رسیدند.

مسئول برگزاری بیست و هشتمین جشنواره تئاتر خوزستان بیان داشت: با توجه به اینکه برگزاری نیمه متمرکز این جشنواره در پارسال نتیجه خوبی نداشت، امسال جشنواره به صورت متمرکز در اهواز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: پارسال جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اما امسال این اداره کل به هنرمندان تئاتر خوزستان اعتماد کرد و آن را به هنرمندان سپرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.