مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز از برگزاری جشنواره طراحی یادمان های شهدای گمنام اهواز در آبان ماه امسال و آغاز فراخوان به همین مناسبت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرزین حاتمی کاکش مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز اظهار کرد: این شهرداری در نظر دارد با همکاری مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان خوزستان طراحی المان ها و یادمان های شهدای گمنام غواص مناطق سه گانه اهواز (محل خاکسپاری این عزیزان) را در قالب مسابقه برگزار کند.

وی افزود: این کار با هدف ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت های هنری و ارج نهادن به مقام شامخ شهدای غواص و ایجاد المان هائی در خور این شهدای مظلوم انجام می شود.

حاتمی کاکش بیان داشت: لذا تمامی علاقمندان، مهندسان، معماران، طراحان، معماران داخلی و هنرمندان را به شرکت در این جشنواره فرا خوانده ایم تا کارهای خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی شهرداری اهواز خاطرنشان کرد: در طراحی یادمان شهدای گمنام، موضوع جهت دهی ذهنیت طراحان به سمت یادمان های ماندگار، ایجاد فضاها، منظر، شاخصه های کالبدی بهینه و مناسب مد نظر قرار می گیرد و طرحها می بایستی دارای مفاهیم و نمادهای هنری ازقبیل شهادت، خلوص، صداقت، پاکی و گمنامی، عزت، مقاومت، شجاعت و جوانمردی و ...( به تشخیص طراحان) بوده و بازتولید خلاقی از مفاهیم ذکر شده باشد.

وی در خصوص شرایط و نحوه ی شرکت در مسابقه هم گفت: علاقمندان می توانند ازطریق مراجعه به سایت شهرداری اهواز به نشانی WWW.AHVAZ.IR و مطالعه شرایط شرکت در فراخوان، فرم شرکت در مسابقه را دریافت و پس از تکمیل آن به دبیرخانه مسابقه ارسال نمایند

این مقام مسئول اذعان داشت: شرکت کنندگان پس از ثبت نام اطلاعات تکمیلی می توانند مشخصات محل تدفین شهدا را دریافت نمایند.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری اهواز ادامه داد: شرکت کنندگان می بایست مدارک و اسناد مسابقه را حداکثر تا تاریخ 30 مهر به دبیرخانه جشنواره واقع در اهواز امانیه تحویل دهند.

وی تاریخ داوری و اعلام نتایج را آخرین هفته ی آبان ماه سال جاری اعلام کرد.

فرزین حاتمی کاکش در پایان تصریح کرد: به طرح های برگزیده باتشخیص هیات داوران جوایزی نفیس (نقدی و غیر نقدی) اهدا خواهد شد و به منظور تشویق بیشتر، نام طراح نیز در محل احداث بنا درج خواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.