بندرعباس؛

برگزاری رژه بزرگ نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: رژه بزرگ نیروهای مسلح در آغاز هفته دفاع مقدس در بندرعباس با مسئولیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: رژه بزرگ و گسترده نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آغاز هفته دفاع مقدس، همزمان با تهران، در بندرعباس با مسئولیت سپاه و فرماندهی نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با حضور یگان‌های زمینی، دریایی و هوایی ارتش و سپاه و همچنین نیروی انتظامی، بسیج و نیروهای مردمی برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این رژه در بندرعباس را نمایش اقتدار و سیادت دریایی جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و قدرت بازدارندگی و وحدت نیروهای مسلح دانست و افزود: این رژه برای نخستین بار همزمان با تهران  در بندرعباس و سواحل خلیج فارس برگزار و شعار محوری آن "ما می توانیم" است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آیین رژه بزرگ نیروهای مسلح در بندرعباس با حضور مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری و سخنرانی آقای دکتر علی لاریجانی رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و در حضور آحاد مختلف مردم استان هرمزگان برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.