زاهدان؛

رژه نیروهای مسلح در سیستان و بلوچستان

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اقتدار نیروهای نظامی سیستان و بلوچستان با رژه باشکوه در سراسر استان به نمایش در آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  زاهدان ، در اولین روز آغاز هفته دفاع مقدس،سربازان جان برکف جمهوری اسلامی ایران، اعم از یگان های مختلف نیروهای مسلح مستقر در زاهدان ، توان رزمی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند.

محمد ناظری جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان گفت: در برخی از شهرهای استان نیز صبحگاه های مشترک نظامی و انتظامی برگزار می شود.

محمد ناظری افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس، آموزش مدیریت همه‌جانبه در شرایط فشار و روبرویی کشور با محدودیت بودجه و امکانات مالی بوده که فرهنگ تبدیل نداشته‌ها به داشته‌ها را تبدیل می‌کند.

جانشین فرماندهی سپاه سلمان استان با تاکید بر لزوم انتقال ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان افزود: رسالت ما تنها حفظ و بازگویی خاطرات دفاع مقدس نیست، بلکه شناسایی، حفظ و انتقال ارزش‌های بنیادین دفاع مقدس به نسل جوان در اولویت بوده و باید در تمامی مدارس، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و مراکز فرهنگی این ارزش‌ها شناسانده شود.

وی بیان کرد: همایش ویژه فرماندهان سپاه و بسیج سطح استان در شهرستان زهک در جوار مزار شهید گرانقدر دوران هشت سال دفاع، سردار حاج قاسم میرحسینی، از برنامه‌های ویژه‌ای است که برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.