زاهدان؛

انقلاب ما در دفاع مقدس به جهانیان صادر شد

یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مهم دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی به جهان بود و انقلاب و آرمان‌های آن در دفاع مقدس به جهانیان صادر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،سرهنگ دوم پاسدار علی محبی فرمانده سپاه شهرستان نیمروز ضمن تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جانباران و آزادگان جنگ تحمیلی اظهار داشت: مردم انقلابی ایران در شرایط سخت جنگ تحمیلی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و توانستند با خلق حماسه ای بی بدیل از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی تصریح کرد: دشمنان جنگ را برای ضربه زدن به انقلاب و منحرف کردن آن به ما تحمیل کردند که به فضل الهی جنگ موجب استحکام پایه های انقلاب و جمهوری اسلامی شد.

وی افزود: بدون شک یکی از مهم‌ترین دستاوردهای مهم دفاع مقدس صدور انقلاب اسلامی به جهان بود و انقلاب و آرمان‌های آن در دفاع مقدس به جهانیان صادر شد.
 
فرمانده سپاه نیمروز بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس حکایت ماندگار دلاورى شهیدان و شاهدانى است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
وی پیروزی و قدرت ایران در دوران دفاع مقدس را حاصل رهبری های داهیانه ی امام خمینی (ره) و شجاعت جوانان این مرز و بوم دانست.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.