قزوین؛

مدافعان حرم و نمایش اقتدار ایران اسلامی

عضو شورای حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: مدافعان حرم نمایشگر اقتدار ایران اسلامی اند.

مدافعان حرم و نمایش اقتدار ایران اسلامی
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن ابوترابی فرد درهمایش یادواره شهدای  کشوری مدافع حرم  در قزوین افزود: شهدای مدافع حرم کسانی بودند که پس از دفاع مقدس توانستند سنگرهای جدیدی را فتح کنند.

وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم توانستند پرچم پیروزی بر قله های جهان اسلام را به اهتزار درآورند، افزود: این شهدای گرانقدراجازه ندادند خون رزمندگان و ایثار جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس زیر چکمه های دشمنان پایمال شود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد، افزود: امروزجوانان ایران اسلامی در کنار برادران رزمنده عراقی،  حزب الله، سوریه و عراق مدیریت این کار بزرگ را برعهده دارند و این نشان از اقتدار و عظمت ایران اسلامی  است.

وی با اشاره به اذعان دشمنان و دنیای استکبار در قبول شکست در جنگ لبنان، سوریه، عراق و یمن اظهار کرد: دشمنانی که با دیکتاوری می خواستند چند ساعته سوریه و بغداد را تصرف کنند، حالا به شکست خود اعتراف می کنند و این نشان از عظمت و بزرگی جوانان سلحشور اسلام حکایت دارد.

وی با اشاره به صبوری خانواده شهدای مدافع حرم به آنان گوشزد کرد که اگرجوانان برومند شما نبودند، امروز عراق، کربلا، سامرا و دمشق زیر چکمه های مزدوران استکبار و گروه های تکفیری بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.