خدایاری: پرتو آذر 3 مدال رنگارنگ رقابت کلاس یک را از آن خود کرد

ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان گفت: در مسابقه کلاس یک کوهستان در ترکیه فرانک پرتو آذر از تیم ما 3 مدال طلا،نقره و برنز کسب کرد.

فرزاد خدایاری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حضور در مسابقه کلاس یک ترکیه اظهار کرد:این مسابقه سه مرحله ای بود که متاسفانه من مسیر را گم کردم و موجب شد 15 دقیقه از تایمم برود زیرا در مسیر مسابقه نوار بندی نشده بود و داور هم نبود که هدایتمان کند و در مجموع کل تور چهاردهم شدم.

وی تصریح کرد:در مسابقه ای که در پیست کراس کانتری برگزار شد نفر هشتم شدم و فاصله ام با نفر اول 6 دقیقه بود که چون او در المپیک شرکت کرده بود بهتر از دیگر رکابزنان رقابت کرد اما نتیجه ای که کسب کردم رضایت بخش بود و در مجموع برای حضور در المپیک 2020 در این مسابقه 20 امتیاز کسب کردم.

خدایاری در خصوص نتایج دیگر رکابزنانی که در این مسابقات حضور داشتند افزود: مصطفی الله یاری هم در مجموع نفر دوازدهم شد اما فرانک پرتو آذر  یک مدال طلا در رشته استیج ریس،یک مدال نقره در رشته سرعتی و یک مدال برنز هم کسب کرد.

وی در خصوص برنامه هایی که فدراسیون دوچرخه سواری برای رشته کوهستان در نظر دارد تاکید کرد: با توجه به تغییر کردن رئیس فدراسیون در جریان برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری نیستم زیرا هنوز لیگ های کشور را برگزار نکرده اند.

ملی پوش دوچرخه سواری کوهستان در ادامه خاطر نشان کرد: مسابقه خوبی بود و سطح بالایی داشت اما اگر از سوی تیم ملی هم حمایت می شدیم امتیاز بالایی کسب می کردیم و شاید نفر اول رقابت ها می شدم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار