امامی:رقابت سختی در قزاقزستان پیش رو دارم

رکابزن تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد گفت:با وجودیکه تمرینات خوبی برای حضوری موفق در تور آلماتی را پشت سرگذاشتم اما می دانم رقابت سخت و حساسی را پیش رو دارم.

رحیم امامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در حال حاضر مشغول تمرین به منظور حضور موفق در تور بین المللی آلماتی هستم و مسابقه تور آلماتی قزاقستان 12 مهرماه آغاز می شود که تیم پیشگامان کویر یزد جزو دعوت شدگان به این تور است و 10 مهرماه برای حضور در این رقابت ها اعزام می شویم.

وی در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جهان افزود: من سهمیه حضور در المپیک را کسب کردم در رنکینگ آسیا  هم سال گذشته چهارم شدم اما فدراسیون نه در اردو های تیم ملی برای شرکت در المپیک دعوتم کرد و نه در المپیک توانستم رکاب بزنم  و با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی جهان در جاده کفی برگزار می شود خودم را مناسب رکاب زدن در این مسابقات نمی بینم و به نظرم  رجبلو و سهرابی مناسب تر از من هستند .

امامی در خصوص مسابقه آلماتی قزاقستان تاکید کرد: مسابقه قزاقستان تک مرحله ای است و با توجه به اینکه سال های گذشته از ایران دو بار رکابزنان حرفه ای در این تور بین المللی شرکت کرده اند اما نتیجه خوبی کسب نکردند بنابراین باید بگویم رقابت سختی را پیش رو دارم.

وی در خصوص برنامه های شخصی زندگی اش گفت:همسرم معاون مدرسه است و روزها در منزل فرزندم را نگه می دارم و زمانی هم که همسرم به منزل می آید در کارهای حسابداری کمکش می کنم  اما خودم جز تمرین برنامه دیگری ندارم البته 9 سال است که در کنار هم زندگی می کنیم و  تاکنون در این خصوص مشکلی نداشته ایم. 

رکابزن تیم پیشگامان کویر یزد در خصوص وضعیت مالی و رضایت مالی اش از تیم باشگاهی پیشگامان تاکید کرد: تیم باشگاهی پیشگامان کویر یزد نسبت به دیگر باشگاه ها از لحاظ مالی رکابزنانش را بیشتر مورد حمایت قرار می دهد و در مجموع راضی هستم.

وی در خصوص انجام تمریناتش خاطر نشان کرد: تمریناتم را در تبریز به تنهایی انجام می دهم اما اگر قصد تمرین گروهی را داشته باشند به شهری که در آن اردو می زنند می روم و در اردو مشترک شرکت می کنم اما اگر اردو نباشد برای مسابقات به همراه تیم به مسابقات اعزام می شوم. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار