ساری،

انهدام باند سارقان مامور نما

باند پنج نفره سارقان مامور نما که از گردشگران خارجی سرقت می ‌کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، از شناسایی و انهدام باند پنج نفره سارقان مامور نما در شهرستان‌های رامسر و تنکابن که از گردشگران خارجی سرقت می ‌کردند، خبر داد.

سرهنگ رستمی افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت پوشش مامور انتظامی از مسافران و گردشگردان خارجی در غرب مازندران، موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی دریافتند، افراد ناشناس با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور انتظامی، از مسافران و گردشگران خارجی اقدام به سرقت می کند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با استفاده از شگرد های خاص پلیسی و اقدامات فنی، رد زنی به نام"الف- الف" را در سرقت ها شناسایی کردند.

سرهنگ رستمی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، این فرد با تعدادی از سارقان سابقه دار و حرفه ای ارتباط دارد، که در همین راستا با شناسایی خودروی وی، این خودرو در یکی از محور های مواصلاتی استان توقیف شد.

وی با بیان اینکه این افراد متهم به سرقت بیش از 75 میلیون ریال ارز از گردشگران خارجی در شهرستان های رامسر و تنکابن هستند، افزود: اعضای این باند پس از ناامن شدن استان، به استان های مرکزی کشور متواری شده بودند.

وی گفت: ماموران انتظامی با شناسایی مخفیگاه این افراد در استان همدان و در عملیاتی مشترک، پنج عضو این باند را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار