امضا تفاهم نامه دانشگاه علامه طباطبایی با وزارت کشور

رییس دانشگاه علامه طباطبایی از امضا تفاهم نامه این دانشگاه با وزارت کشور در زمینه های سیاسی و علمی خبر داد.

حسین سلیمی رییس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:هدف از امضای این تفاهم نامه آمادگی دانشگاه علامه با وزارت کشور در زمینه های مطالعات راهبردی و آموزشی در حوزه های مختلف است.

وی ادامه داد:با توجه به ارتباط این دانشگاه با دستگاه های اجرایی کشور در حوزه های پژوهشی امیدواریم با توجه به پیشرفت دانشگاه در این مسیر تا حد ممکن این ارتباط افزایش پیدا کند.

رییس دانشگاه علامه بیان داشت: معاونت پژوهشی این دانشگاه در خصوص زمینه های حل معضلات کشور با مسئولان کشور نشست هایی را برگزار می کند.

سلیمی گفت:قرار شد این وزارتخانه بجای تاسیس دانشگاه دیگر با دانشگاه علامه همکاری کند تا با همین رویکرد پایان نامه های دانشجویان را سمت مشکلات درون جامعه سوق دهیم.

وی تصریح کرد: باتوجه به امضای این تفاهم نامه معاون آموزشی دانشگاه طرحی با عنوان آموزش مهارت تکمیلی را برای دانشجویان کارشناسی که در دستور کار قرارگرفته است رادر کنار دروس عمومی برگزار کند.

رییس دانشگاه علامه اذعان داشت:دانشگاه علامه آمادگی دوره های آموزشی مشترک میان کارکنان این وزارتخانه در حوزه های مختلف را دارد.

سلیمی یادآور شد:امیدواریم با امضای این تفاهم نامه همکاری این دانشگاه در زمینه های سیاسی و علمی روز به روز بیشتر شود.

انتهای میام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار