کنفدراسیون والیبال زنان آسیا – ویتنام

مدعیان آسیا و پیروزی در روز نخست

روز نخست رقابت‌های والیبال قهرمانی کنفدراسیون زنان آسیا، AVC کاپ با برگزاری 4 دیدار پیگیری شد.

مدعیان آسیا و پیروزی در روز نخستبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کنفدراسیون والیبال زنان آسیا، امروز با برگزاری 4 دیدار آغاز شد. روزی که با پیروزی تیم‌های ژاپن، چین، تایلند و ویتنام و همچنین شکست تیم‌های کره جنوبی، چین تایپه ، ایران و قزاقستان همراه شد.

در نخستین دیدار این روز از مسابقات و در گروه B  دو تیم قزاقستان و ژاپن به مصاف هم رفتند که تیم ژاپن موفق شد 3 بر یک مقابل حریف خود به پیروزی برسد. دو تیم چین تایپه و تایلند دومین دیدار روز نخست و اولین دیدار گروه A این مسابقات را برگزار کردند. در این دیدار محمود افشار دوست را به عنوان ناظر حضور داشت. چین تایپه در این دیدار دیدنی با نتیجه 3 بر 2 متحمل شکست شد.

سومین مسابقه روز اول AVC کاپ را دو تیم کره جنوبی و چین مقابل هم برگزار کردند که چینی‌ها موفق  به شکست 3 بر صفر حریف خود شده و به نخستین برد خود دست پیدا کردند. آخرین دیدار روز اول این مسابقات را هم تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل تیم ویتنام (میزبان مسابقات) برگزار کرد که حاصل تلاش دو تیم در یک بازی جذاب و دیدنی کسب پیروزی 3 بر 2 برای تیم ویتنام بود.

**نتایج روز اول مسابقات AVC کاپ بانوان به شرح زیر است:

ژاپن 3 – قزاقستان یک
چین تایپه 2 – تایلند 3 
کره جنوبی صفر – چین 3 
ایران 2 – ویتنام 3

پنجمین دوره رقابت‌های والیبال کنفدراسیون زنان آسیا (AVC  کاپ ) از امروز 24 شهریور ماه به میزبانی کشور ویتنام و با حضور 8 تیم آغاز شده است و تا 30 شهریور ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار