کنفدراسیون والیبال زنان آسیا – ویتنام

کیانی:به اشتباهات فردی باختیم

لیبرو تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: بازی مقابل ویتنام را به اشتباهات فردی تیم خودمان باختیم.

کیانی:به اشتباهات فردی باختیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان ، نگار کیانی پس از شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران مقابل ویتنام در آغاز رقابت‌های AVC کاپ زنان آسیا، اظهار داشت: ما برای پیروزی به میدان رفتیم. در ست اول با وجود اینکه 4 پوئن از حریف پیش بودیم اما به دلیل برخی خطاهای فردی ست را به تیم حریف واگذار کردیم.

لیبرو تیم ملی والیبال ادامه داد: در دو ست دوم و سوم محکم کار کردیم و برنده شدیم. توپ‌های برگشتی ما بزرگترین مشکل تیم ما در این دیدار بود. متاسفانه حملات ما در توپ برگشتی به امتیاز منجر نمی‌شد.

کیانی خاطرنشان کرد: تماشاگران زیادی در سالن حضور داشتند. اما ما بازی را به تماشاگران نباختیم بلکه به اشتباهات فردی خودمان باختیم. تیم ما اتفاقا وقتی تماشاگر بیشتری در سالن باشد بهتر بازی می‌کند.

لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: کاپیتان تیم ویتنام در لیگ تایلند بازی ‌می‌کند و بازیکن بسیار قدرتمند و باهوشی است که در جام باشگاه‌های آسیا هم مشکلات زیادی برای تیم ما ایجاد کرد. در مجموع بچه ها پرتلاش ظاهر شدند و می‌توانستیم این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم که این اتفاق نیفتاد.

وی با اشاره به میزان بالای خطای بازیکنان، افزود: من فکر می‌کنم درصد زیادی از مشکلاتی که در خطاهای فردی وجود دارد به دلیل کم تجربگی بازیکنان است. ما مسابقات رسمی زیادی در طول سال انجام نمی‌دهیم و این در مقایسه با دیگر تیم‌های آسیایی برای ما مشکل ساز می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار