کنفدراسیون والیبال زنان آسیا – ویتنام؛

برهانی: خستگی و ذهنی و بدنی عامل شکست ما بود

پشت خط زن تیم ملی والیبال بانوان ایران گفت: یکی از عوامل شکست ما در این بازی خستگی بدنی و ذهنی بود.

برهانی: خستگی و ذهنی و بدنی عامل شکست ما بودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مائده برهانی پس از دیدار دو تیم ایران و چین تایپه و قبول شکست 3 بر صفر در این دیدار گفت: متاسفانه بازیکنان ایران فرصت کافی برای ریکاوری پس از دیدار با ویتنام نداشتند. تیم ما بعد از بازی دیشب نزدیک ساعت 12 شب به هتل رسید و زمان کافی برای استراحت نداشتیم. در واقع باید گفت یکی از عوامل شکست ما در این بازی خستگی بود.

برهانی ادامه داد: چین تایپه تیم خیلی خوبی است. آن‌ها در بازی روز نخست خود مقابل تایلند نمایش خوبی داشتند و نشان دادند یکی از تیم‌های خوب این مسابقات هستند.

پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: برخی از بازیکنان چین تایپه در رده جوانان در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشتند و تجربه این تیم و بازیکنانش به مراتب از تیم ما بیشتر  است.

وی افزود: ما بازی را خوب شروع کردیم و تا جایی که توانستیم مقاومت کردیم. در ست اول تنها با دو امتیاز اختلاف از حریفمان شکست خوردیم. اما در ادامه خستگی بدنی و ذهنی منجر شد که نتوانیم به آنچه دنبالش هستیم دست پیدا کنیم.

برهانی درباره عملکرد خود در این دیدار خاطرنشان کرد: تا جایی که توانستم در تلاش بودم در خدمت تیم باشم. موفق شدم بهترین امتیازآور میدان شوم اما این موضوع وقتی تیم شکست خورده است بی اهمیت است.

وی در پایان به دیدار مقابل تایلند اشاره کرد و گفت: بازی سختی پیش رو داریم و باید با تمام توان به میدان برویم. فراموش نکنیم که باید انرژی خود را برای مسابقات پایانی نگه داریم تا بتوانیم رتبه خود در آسیا را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.