کنفدراسیون والیبال زنان آسیا – ویتنام؛

مایدا: فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران، گفت: پس از بازی مقابل ویتنام فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیم و خستگی در تیم من مشهود بود.

مایدا: فرصت کافی برای ریکاوری نداشتیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مایدا چیچیچ درباره شکست تیمش مقابل تیم ملی زنان چین تایپه ، گفت: بازیکنان من در حال کسب تجربه هستند و این طبیعی است که ما برای بهتر شدن نیاز داریم مسابقات بیشتری برگزار کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان من در این دیدار خسته بودند. آن ها پس از بازی شب گذشته فرصت کافی برای ریکاوری و آماده کردن خود نداشتند و این خستگی در ست دوم و سوم کاملا مشهود بود.
مایدا خاطرنشان کرد: ما در همه مسابقات با آنالیز کامل حریفمان به میدان می‌رویم. من یک آنالیزور خوب و دستیاران خوبی در کنارم دارم که به تیم کمک می‌کنند و اطلاعاتی که برای دیدار با یک مسابقه نیاز است در اختیار من و بازیکنان قرار می‌دهند. 

وی افزود: تیم من تورنمنت سنگینی را در کشور فیلیپین پشت سر گذاشت. تورنمنتی که جدا از اهمیتی که از لحاظ نتیجه داشت به نوعی تمرین آماده سازی برای مسابقات AVC کاپ محسوب می‌شد. باید این نکته را در نظر داشت که بازیکنان من دو تورنمنت مهم را پشت سر می‌گذارند.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: من به بازیکنانم اعتقاد دارم و اطمینان دارم که به مسابقات بازمی‌گردند و تجربه خوبی کسب خواهند کرد. ما در تلاش خواهیم بود فردا مقابل تایلند هم بهترین نمایش خود را داشته باشیم و با تمام توان ظاهر شویم.

وی در خصوص تعویض‌هایش در دیدار با چین تایپه گفت: بعضی بازیکنان در برخی شرایط بازی دچار استرس می‌شوند. من آن‌ها را تعویض می‌کنم که به شرایط مسابقه بازگردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار