ژاپنی‌ها روی سکوی قهرمانی جام باشگاه‌ها آسیا

تیم والیبال ان ای سی ژاپن با پیروزی در دیدار فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا به مقام قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،پرونده هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا با قهرمانی تیم والیبال ان ای سی ژاپن و کسب عنوان پنجمی برای دختران والیبال ایران به پایان رسید.
در روز پایانی این مسابقات و در دیدار نهایی دو تیم ان ای سی ژاپن و بایا ارمی چین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ژاپن موفق شد حریفش را 3 بر صفر شکست داده و روی سکوی نخست این مسابقات قرار بگیرد.
پیش از این مسابقه هم دو تیم آلتای قزاقستان و بانکوک گلس تایلند برای کسب مقام سومی مقابل هم صف آرایی کردند که در نهایت تیم تایلند موفق شد در یک دیدار جذاب و دیدنی حریف خود را 3 بر 2 شکست داده و مدال برنز مسابقات جام باشگاه‌های زنان را از آن خود کند.
تیم والیبال بانوان بانک سرمایه ایران هم در دیدار خود مقابل تیم پست بانک ویتنام به برتری 3 بر صفر رسید و عنوان پنجمی مسابقات را از آن خود کرد.
همچنین دو تیم فوتون فیلیپین و تی گرند چین تایپه برای کسب عنوان هفتمی به مصاف هم رفتند که تیم فوتون با پیروزی 3 بر صفر مقابل حریف خود عنوان هفتمی مسابقات را از آن خود کرد.
در پایان این رقابت‌ها رده بندی نهایی 12 تیم حاضر به شرح زیر است:
1. ان ای سی ژاپن
2. بایا ارمی چین
3. بانکوک گلس تایلند
4. آلتای قزاقستان
5. بانک سرمایه ایران
6. پست بانک ویتنام
7. فوتون فیلیپین
8. تی گرند چین تایپه
9. 25 آوریل کره شمالی
10. جاکارتا الکتریک اندونزی
11. کوای تاسینگ هنگ گنگ
12. مالزی
هفدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا که از 13 شهریور و با حضور 12 تیم به میزبانی فیلیپین آغاز شده بود ، امروز با مشخص شدن رتبه نهایی تیم‌ها و قهرمانی نماینده زاپن به کار خود پایان داد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار