رئیس اتاق اصناف همدان گفت: دستفروشی ناهنجاری اجتماعی را ایجاد می کند.

دستفروشی عامل ناهنجاری در جامعه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمید رضا فرسایی در اجلاس ماهانه اتاق اصناف با اشاره به اینکه در حال حاضر دستفروشان یکی از علل پدید اورنده ناهنجاری و بی نظمی در جامعه شده است، افزود: قرار براین شده است شهرداری مکان هایی را برای دستفروشان در نظر بگیرد تا دستفروشان ساماندهی شوند.

وی اظهار داشت : بخش مسکن با رکود مواجه شده و بیکاری  نیزافزایش یافته واین موضوع موجب شده است بر تعداد افراد دستفروش نیز افزوده شده است.

رئیس اتاق اصناف همدان با بیان  اینکه شهرداری را باید در راه حل این معضل یاری دهیم، خاطر نشان کرد: تثبیت تجاری شناور را سه سال است پیگیری می‌کنیم اما هنوز پاسخ کمیسیون ماده 5 را دریافت نکردیم تا بتوانیم 3 هزار واحد صنفی را ساماندهی کنیم.

فرسایی با بیان اینکه باید اعضای شورای شهر گزارش عملکرد خود را در حوزه اصناف مطرح کنند، تصریح کرد: ما بدنبال  نمایندگانی هستیم که بتوانند حقوق اصناف را در مدیریت شهری رعایت کنند.

رییس اتاق اصناف همدان از استعفای رییس اتحادیه تولید کنندگان پوشاک خبر داد و افزود: چهار جلسه شورای گفت‌و‌گو با موضوع بازار اسلامی برگزار شده است و قرار است تا پایان شهریورماه طرحی برای حجاب و عفاف بازار ارائه شود.

انتهای پیام/ ج

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.