همدان؛

مرزبندی در برابر دشمن شاخصه یک فرد انقلابی است

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مرزبندی پررنگ در برابر دشمن از خصوصیات یک فرد انقلابی است.

مرزبندی در برابر دشمن شاخصه یک فرد انقلابی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار ابوحمزه در جمع کارکنان سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: متاسفانه برخی از مسئولین ما هر زمان می‌خواهند حرفی بزنند آنقدر حرفشان را می‌پیچانند که مبادا گوشه‌ای از حرفشان به آمریکا و انگلیس سرایت کند.

 وی افزود: در دو سال اخیر مقام معظم رهبری بحثی را مطرح کردند که مجموعه سخنرانی‌ها و بیانات ایشان برگرفته از این نکته محوری و اساسی و اصولی است که «انقلاب بمانیم، انقلابی فکر کنیم و انقلابی عمل کنیم».

ابوحمزه با بیان اینکه ایشان به نوعی بحث فرد انقلابی را در مقابل فرد محافظه کار قرار دادند، افزود: باید شاخصه‌های مقام معظم رهبری را بیان کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به ویژگی‌های انقلابی بودن و انقلابی زیستن از دیدگاه مقام معظم رهبری ابراز داشت: فرد انقلابی متصل به اسلام است.

وی بیان داشت: یک انسان انقلابی باید به مکتب اسلام و پیامبر(ص) و مکتب حضرت امام (ره) اعتقاد قلبی و عملی داشته باشد اما فرد محافظه کار به اسلام، رهبر و امام(ره) و ... اعتقادی ندارد و یک ظاهری را حفظ می کند.

ابوحمزه تصریح کرد: مرزبندی پررنگ در برابر دشمن از دیگر خصوصیات یک فرد انقلابی واقعی است که باید استکبارستیز و سلطه ستیز و آمریکاستیز باشد.

وی با بیان اینکه یک فرد انقلابی موضعش در مقابل استکبار و دشمنان شفاف و صریح است، گفت: متاسفانه برخی از مسئولین در کشور ما هر وقت می‌خواهند حرفی بزنند آنقدر حرفشان را می پیچانند که مبادا گوشه ای از حرفشان به آمریکا و انگلیس سرایت کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر بصیرت دینی و سیاسی ابراز داشت: یک فرد انقلابی باید بصیرت دینی و سیاسی داشته باشد.

وی با اشاره به پروای فردی و جمعی عنوان کرد: یک فرد انقلابی حدود الهی را رعایت می‌کند و از فساد اخلاقی و سیاسی و اقتصادی پرهیز می‌کند.

ابوحمزه ابراز داشت: پایبندی به مکتب امام(ره) و شناخت درست اصول و شاخص این مکتب از دیگر ویژگی‌ها است، فرد انقلابی تحقیق و بررسی می‌کند و سوالاتش را از روحانیون و علما می پرسد.

وی ولایتمداری و تبعیت خردمندانه از ولی فقیه را از دیگر خصوصیات فرد انقلابی عنوان کرد و افزود: بر اساس این اصل همواره باید بر تحقق منویات ولایت فقیه به عنوان نایب امام عصر(عج) تلاش و مجاهدت کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: پاسداری مومنانه و غیورانه از اصل ولایت فقیه در خلوت و آشکار و در جمع و فرد و دفاع از ولایت به شکل منطقی و هوشمندانه، مردم گرایی و اعتقاد واقعی به نظر و رأی مردم، عدالت‌خواهی و مبارزه با ظلم و ستم و دفاع از محرومان و مستضعفان در تمام نقاط عالم از ویژگی‌های یک فرد انقلابی است.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.