یاسوج؛

آغاز تجهیز کارگاه پتروشیمی دهدشت

نماینده مردم کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مجلش شورای اسلامی گفت: پتروشیمی دهدشت از هفته آینده تجهیز کارگاه می شود.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده در مراسم افتتاح دفتر ارتباط مردمی خود در دهدشت گفت: به مناسبت عید غدیر خم و در روز 29 شهریور ماه جاری کارتجهیز کارگاه پتروشیمی دهدشت با حضور مسئولان کشوری شروع می شود.

عدل هاشمی پور افزود: با دعوت از آقایان نژاد سلیم مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس و مهندس خاموشی که هر دونفر از متولیان و مجریان پتروشیمی کشور هستند کار تجهز کارگاه پتروشیمی دهدشت آغاز و بعد از 10 سال این طرح بزرگ صنعتی فعال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح پتروشیمی دهدشت برنامه زمان بندی 3 ساله تعریف شده است، گفت: این طرح به صورت ای،پی، سی، اف یعنی مهندسی، تهیه کالا، اجرا و تأمین منابع مالی مشخص و تا سه هفته آینده با برگزاری مناقصه پیمانکار آن نیز معرفی می شود.

هاشمی پور با بیان اینکه با مهندس نژاد سلیم به توافق رسیدیم که اعتباری برای  تجهیز کارگاه و شروع عملیات ساختمان سازی به مدیر عامل پتروشیمی دهدشت پرداخت شود افزود: مواد اولیه پتروشیمی دهدشت از خط لوله پلی اتیلن غرب به طول 68 کیلومتر تامین و مقدمات آن نیز فراهم شده است.




انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.