چه خبر از تولیدات سینمای ایران/ آغاز تصویربرداری «ماه تی تی» میرباقری

تولیدات سینمای ایران این بار به سراغ بهرام گوهری، محسن محسنی نسب و داود میرباقری رفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جدیدترین وضعیت فیلم‌های در حال ساخت سینما را اینجا بخوانید: 


رویا نونهالی، لیلا زارع و امین زندگانی همبازی شدند

در فیلم «مثل یک عاشق» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی بهرام گوهری، رویا نونهالی، لیلا زارع و امین زندگانی به ایفای نقش می پردازند. 

این فیلم به تازگی پروانه ساخت خود را دریافت کرده و روایتی از یک عشق را در قاب‌هایی متفاوت به تصویر می‌کشد.  
 
 
پروانه نمایش «دوئت» صادر شد

پروانه نمایش «دوئت» صادر شده و هم اکنون در حال رایزنی با سرگروه جهت اکران هستند. «سمفونی تولد» نیز کماکان در همان مراحل فنی (صداگذاری) قرار دارد.  
 

بازی پژمان بازغی در «چهل کچل» تمام شد
 
حدود 65 درصد از فیلم سینمایی فیلمبرداری «چهل کچل»» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و نویسندگی عبدالجبار دلدار انجام شده و به صورت همزمان توسط حسن ایوبی تدوین می‌شود.
 
بازیگران این فیلم  بازی پژمان بازغی، مریم بوبانی، رضا ناجی، سوگل طهماسبی، پرهام دلدار و مهدی مهاجری هستند و بازی سه بازیگر اول در این فیلم تمام شده است.
 

جدیدترین وضعیت ساخت «خضراء» و «شاخ کرگدن» 

عوامل «خضراء» فیلمنامه این اثر را  به شورای پروانه ساخت ارائه کرده‌اند و منتظر جواب شورا برای آغاز ساخت آن هستند. «شاخ کرگدن» به کارگردانی محسن محسنی‌نسب نیز در مرحله ویژوال است و تا پایان همین هفته کامل می‌شود.
 
در خلاصه داستان «شاخ کرگدن» آمده است: صدرا پسری ایرانی است که قصد دارد خواهرش را برای ادامه تحصیل به اوکراین بفرستد. در فرودگاه خواهرش ربوده می شود و او برای پیدا کردن و پس گرفتن خواهرش اقدام می کند.
 
پژمان بازغی، ویکتوریا ویکتوری، رضا حیدری و یک بازیگر ایرانی الاصل به نام انوش محسنی در این فیلم بازی می‌کنند.
 

«ماه تی تی» امروز کلید ‌خورد

سریال «ماه تی تی» به کارگردانی داود میرباقری، همزمان با عید قربان در تهران کلید ‌خورد. مریلا زارعی برای اولین بار در سریالی که برای شبکه خانگی ساخته می‌شود، بازى مى كند.
 
علاوه بر مریلا زارعی، حضور لیلا حاتمی، جمشید مشایخی، شهرام حقیقت دوست، مهران غفوریان و مرجانه گلچین در این اثر قطعی شده است.
 
 
همکاری سیروس الوند با 5 بازیگر جوان
 
فیلم «آنجا همان ساعت» به کارگردانی سیروس الوند که به‌تازگی پروانه ساخت گرفته، این روزها در مرحله پیش تولید و مذاکره برای جذب بخشی از سرمایه فیلم است. لوکیشن‌های این اثر در حاشیه تهران و کرج می‌گذرد. 

در فیلم «آنجا همان ساعت» پنج بازیگر اصلی جوان بازی می‌کنند. یکی از آنها زن و بقیه مرد هستند. عوامل این فیلم تلاش دارند که فیلم به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسد.  
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زن و شوهر جوان و کارگری که نتوانستند در تهران خانه مورد نظر خود را اجاره کنند، به حاشیه شهر در محله‌ای ناشناس و جدید می‌روند و اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.
 
 
جدیدترین وضعیت «خرگیوش» و «مشکل گیتی»  
 
«خرگیوش» به کارگردانی مانی باغبانی مراحل فنی را می‌گذراند و هم اکنون صداگذاری آن در حال انجام است.  عوامل فیلم «مشکل گیتی» ساخته بهرام کاظمی نیز در حال رایزنی با سرگروه جهت پخش فیلم هستند و زمان قطعی اکران مشخص نیست.  
 
بازیگران: بابک حمیدیان، سیامک انصاری، جواد عزتی، مینا ساداتی، همایون ارشادی، امید روحانی، ملیکا شریفی نیا و مانیا علیخانی.
 
 
«انتهای خیابان مهر» در انتظار مجوز

به گفته کارگردان، این فیلم در نوبت دریافت پروانه نمایش است اما زمان قطعی صدور مجوز و نمایش آن مشخص نیست. قدکچیان با اشاره به ساخت «مرداب» و «هوای آزاد» نیز گفت: بازنویسی نهایی این دو فیلمنامه انجام شده و در حال رایزنی برای جذب سرمایه گذار هستیم.  
 
«انتهای خیابان مهر» با نام قبلی«عشق سال‌های کوچ»، عاشقانه‌ای است که در ژانر اجتماعی ساخته شده و قصه دختری را روایت می‌کند که با پیدا کردن نامه‌ای در بین کتاب حافظ سیر زندگی‌اش عوض می‌شود.
 
امین حیایی، بیژن بنفشه‌خواه، سحر زکریا، پروانه معصومی، مژگان بیات، مهران رجبی  ‌بازیگران این فیلم هستند.
 
 
صدور مجوز نمایش «جاودانگی»

در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش مجوز اکران فیلم «جاودانگی» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی مهدی فرد قادری صادر شد. 

به گفته مهدی فرد قادری کارگردان فیلم، در ابتدا قرار بود فیلم مردادماه اکران شود اما با توجه به اهمیت حضور در جشنواره های بین‌المللی، با تصمیم عوامل  اواخر مهرماه در گروه هنر و تجربه اکران فیلم آغاز می‌شود.
 
تمام اتفاقات این فیلم در شبی بارانی در قطار رخ می دهد و در تکامل فیلم های کوتاه پلان- سکانس «تناوب»، «دایره‌های معکوس» و «ماجرای یک شب بارانی» ساخته شده است.
 
بازیگران این فیلم که به‌صورت پلان-سکانس 145 دقیقه‌ای ساخته شده، آنا نعمتی، فقیهه سلطانی، علیرضا استادی، مارال فرجاد، سودابه بیضایی، اتابک نادری، میثاق زارع، رویا فلاحی، امیرحسین شریعتمداری، علی ابدالی، آرمان‌ آریانسب، مهسا کامیابی و... هستند. 




انتهای پیام/


 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.