چه خبر از تولیدات سینمای ایران/ پایان «سد معبر» حامد بهداد

تولیدات سینمای ایران این بار به سراغ محمد پرویزی، مرتضی فرشباف و حسین تبریزی رفته است.

چه خبر از تولیدات سینمای ایران/ انتخاب بازیگران اسرافیلبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جدیدترین وضعیت فیلم‌های در حال ساخت سینما را اینجا بخوانید:  
 
تدوین «لابی» ادامه دارد

به گفته محمد پرویزی کارگردان «لابی» حدودی کارهای پست پروداکشن فیلم تا  حدودی باقی مانده که در حال انجام است.
 
هدف فیلم «لابی» بیان بحران فقر در لایه‌های متوسط به بالای جامعه در فضایی آرام است.  
 
در فیلم «لابی» که نویسنده و کارگردان آن محمد پرویزی و تهیه کننده‌اش امیرشهاب رضویان هستند، شهاب حسینی، ساره بیات، سحر دولتشاهی، مصطفی زمانی، پگاه آهنگرانی، علیرضا آقاجانی، شهرام حقیقت دوست، هستی مهدوی فرد، آرمان درویش، آزاده صمدی، مهسا همتی، سنبل اعظمی، سارا منجزی، الهام جعفرنژاد، ارسلان امینیان و ... نقش‌آفرینی می کنند.  

«سپیده دم» در مرحله بازنویسی نهایی

 
قدرت‌الله صلح میرزایی کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت ساخت فیلم سینمایی «سپیده دم» گفت: این اثر کاری اجتماعی است و هم اکنون در حال بازنویسی نهایی فیلمنامه آن هستیم.
 
در قصه «سپیده دم» دو نفر با هم آشنا می‌شوند و در این آشنایی یکسری مشکلات به وجود می آید و...  
 
لوکیشن‌های این فیلم در شمال ایران می‌گذرد و اگر همه کارها طبق برنامه‌ریزی پیش برود، به جشنواره فیلم فجر خواهد رسید.
 
گفتنی است؛ تهیه‌کنندگی «سپیده‌دم» را سید محسن وزیری بر عهده دارد.
 
«پسر عمو، دختر عمو» به تدوین رسید

فیلمبرداری این اثر به پایان رسیده و هم اکنون در حال تدوین هستیم. البته بخش اندکی از تدوین آن به صورت هم‌زمان انجام شده است و اگر شرایط فراهم شود، در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.
 
«پسر عمو، دختر عمو» به کارگردانی روح انگیز شمس و تهیه‌کنندگی محمود عزیزی داستان زندگی پسر عمو و دختر عمویی را روایت می کند که در زندگی خانوادگیشان اختلافات فراوانی به وجود می آید. آنها به دستور و راهنمایی‌ پدربزرگ خود مجبور به حل این اختلافات می‌شوند.
 
مجید صالحی، نیوشا ضیغمی، محمود عزیزی، مریم امیرجلالی، لاله مرزبان، نسیم فروغ در این فیلم بازی می کنند.
 
کارگردان «بهمن» درباره قمار فیلم می‌سازد
مرتضی فرشباف کارگردان سینما در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود، گفت: در حال بازنویسی فیلمنامه اثر جدیدم هستم. فیلمنامه این اثر در ژانر اجتماعی نوشته شده و داستان دو دوست را روایت می‌کند که در یک کارخانه کار می‌کنند و مسیر زندگی آن‌ها به دلیل شرط‌بندی روی مسابقات فوتبال و اسب‌دوانی عوض می‌شود و...

نام موقت این فیلمنامه «قمارباز» بود که به دلیل همنام بودن با اثرکریم لک‌زاده تغییر خواهد کرد.
 
«مدعی» به «افسونگر» تغییر نام داد  
حسین تبریزی نویسنده و کارگردان سینما در خصوص آخرین وضعیت فیلم خود گفت: در حال حاضر نام فیلم «مدعی» به «افسونگر» تغییر دادیم. برای اکران فیلم نیز با شرکت پخش راه عرفان به نتیجه رسیدیم و تا اواخر پاییز اکران خواهد شد.
 
در خلاصه داستان به نویسندگی و کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مسعود اطیابی آمده است: روایت انسان و انسان-اعمال و کردار-رویارویی خویش با خویشتن-یافتن خود از بیخودی و گذشتن از ناحق به حق-بودن برای زیستن-زیستن برای عشق.
 
در این فیلم پژمان بازغی، لیلا اوتادی، نیلوفر شهیدی، نگارفروزنده، داوود شیرعلی، مرجان علوی، شقایق فراهانی، تیرداد کیایی، سیاوش طهمورث، سعید داخ، نعیمه نظام دوست و امیر نوری نقش آفرینی می کنند.
 
بازیگران فیلم «اسرافیل» مشخص شدند
فیلمنامه «اسرافیل» نوشته مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری است و مستانه مهاجر تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد.
 
«اسرافیل» درامی درباره چالش ها و نیازهای عاطفی و روابط انسانی است. پیش تولید این فیلم سینمایی به تازگی آغاز شده  و مذاکراتی با برخی بازیگران صورت پذیرفته است. پیش بینی می شود تعدادی از عوامل و بازیگران فیلم سینمایی ناهید در دومین پروژه سینمایی آیدا پناهنده نیز همکاری نمایند.
 
حضور هدیه تهرانی، پژمان بازغی و مریلا زارعی به عنوان بازیگران اصلی اسرافیل و سه بازیگر جدید علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین در این فیلم قطعی شده است  
 
«سد معبر» به پایان رسید

«سد معبر» به تهیه کنندگی بهمن کامیار و کارگردانی محسن قرایی که نویسندگی آن را سعید روستایی بر عهده داشته، اواسط تیرماه کلید خورد و تمامی مراحل فیلمبرداری در لوکیشن‌های تهران انجام شد. آخرین روز فیلمبرداری آن نیز با حضور بازیگرانی چون حامد بهداد و باران کوثری و با یادی از عباس کیارستمی در تهران صورت گرفت و بزودی وارد مراحل تدوین و صداگذاری می‌شود.
 
«سد معبر» که بعنوان دومین تجربه کارگردانی محسن قرایی برای حضور در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود، فضایی اجتماعی دارد و داستان قاسم کارمند اداره سد معبر شهرداری را روایت می کند که در تلاش است، وضعیتِ زندگیِ خود را بهبود ببخشد، اما در این راه با نرگس همسرش اختلافِ نظر دارد و...
 
در این فیلم حامد بهداد، باران كوثری، نادر فلاح، نگار عابدی، اكبر رحمتی، آوا شریفی، علیرضا كمالی، گیتی قاسمی، حسام محمودی، مرتضی آقا حسینی، عرفان ناصری، امیر سفیری، بهرام سروری نژاد، علی میلانی، سجاد رحیمی، غلامعلی رضایی، فتح ا... طاهری، بازیگر خردسال: رونیكا نعمت الله،حضور محسن كیایی به ایفای نقش می پردازند.  
 
«صداهای خاموش» پاییز اکران می‌شود
در «صداهای خاموش» به کارگردانی سهی بانو ذوالقدر و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی، بازیگرانی چون فریبا کوثری، مجید صالحی، بیتا سحرخیز، فلور نظری، عمار تفتی، بهاره افشاری، نیما شاهرخ‌شاهی، نیلوفر خوش خلق، سعید داخ، عباس جمشیدی، سیامک احمدی و با معرفی اشکان اژدری و پوریا علم الهدایی ایفای نقش ‌کنند.

ساخت فیلم «یک قناری، یک کلاغ» به پایان رسید
علی حضرتی در خصوص جدیدترین مرحله ساخت فیلم «یک قناری، یک کلاغ» گفت: ساخت این پروژه به کارگردانی اصغر عبداللهی با اتمام مراحل فنی به پایان رسیده است. این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده شده و اولین نمایش فیلم، در این رویداد هنری خواهد بود.   
هنگامه قاضیانی و حبیب رضایی تنها بازیگران «یک قناری،‌ یک کلاغ» هستند و داستان این فیلم در دوره‌ای از زمان می‌گذرد که برای مخاطب مشخص نیست. محتوای فیلم در بعد زمان نمی‌گنجد.

تدوین «قهرمانان کوچک» به نیمه رسید
تدوین این اثر به نیمه رسیده و کارها طبق برنامه پیش می‌رود.‎  
 
این کارگردان همچنین در خصوص «دو دزد و دو پری» گفت: نسخه نهایی این فیلم آماده شده و برای دریافت پروانه نمایش ارائه دادیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار