شیراز؛

آغازثبت نام الکترونیکی سرویس مدارس در شیراز

متقاضیان می توانند با ورود به سامانه ثبت نام به نشانی الکترونیکی www.shirazs.ir برای نام نویسی، تعیین نوع سرویس و اعلام مسیر خانه بر روی نقشه اقدام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش فارس گفت: در این سایت، امکان پرداخت الکترونیکی هزینه سرویس مدارس فراهم شده است و اولیای دانش آموزان می توانند اقساط سرویس مدرسه فرزندشان را به صورت غیر حضوری از طریق درگاه های اینترنتی و خودپردازهای بانک ها بپردازند.

وی افزود: با راه اندازی این سایت الکترونیکی، مشکلات سرویس مدارس دانش آموزان قبل از بازگشایی مدارس حل می شود.

کلاری با بیان اینکه  پیش بینی می شود امسال بیش از 110 هزار دانش آموز در شیراز از سرویس مدرسه استفاده کنند، ادامه داد: جابه جایی این تعداد دانش آموز با مشارکت 30 شرکت خصوصی انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه 9 هزار 500 خودرو به عنوان سرویس مدرسه در شیراز فعالیت می کنند خاطر نشان کرد:  امسال مانند پارسال با کمبود هزار و800 سرویس مدرسه روبه رو هستیم که از شرکت های متولی خواسته شده است برای رفع این مشکل نسبت به جذب راننده سرویس اقدام کنند.


رئیس سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: سامانه پیام کوتاه 1003262 برای انتقال پیشنهادها و نظرها والدین درباره عملکرد سرویس مدارس راه اندازی شده است و موارد شکایت به شکل جداگانه توسط متولیان به بخش انجمن اولیا و مربیان ارسال و برای بررسی و رفع آن توسط بخش اجرایی در اسرع وقت اقدام می شود.  

انتهای پیام/ر


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آریا توکلی
۱۴:۵۷ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
امروز 10روز از مدراس میگذره پسره من هنوز سرویس نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۵
سرویس سواری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۲ مهر ۱۳۹۵
.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۵
سرویس سواری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۵
سرویس سواری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۵
سواری
آخرین اخبار