شیراز؛

هشدار ها و توصيه هاي پليس در آستانه بازگشايي مدارس

در آستانه بازگشایی مدارس پلیس جهرم هشدار ها و توصيه هایی به شهروندان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ انصاري فرمانده انتظامي شهرستان جهرم گفت: والديني که براي خريد مايحتاج فرزندانشان روز هاي پاياني شهريور ماه را انتخاب مي کنند، بايد مراقب فرزندان خود هنگام خريد در معابر عمومي باشند و از رها کردن آن ها اجتناب کنند.
انصاري افزود: لازم است شهروندان از وسايل نقليه عمومي استفاده کرده تا در معابر مرکزي و بازار، امکان رفت و آمد روان براي شهروندان به وجود آيد.
وي خطاب به والدين ادامه داد: قبل از شروع سال تحصيلي نسبت به تعيين سرويس مناسب مدرسه با هماهنگي مديران مدارس اقدام و در صورتي که روز هاي اول، قصد اياب و ذهاب فرزندان خود به مدارس را داريد، رعايت مقررات راهنمايي و رانندگي را با جديت انجام، تا شادي فرزندان و ديگر شهروندان به تلخيمنجر نشود.
انصاری تاکید کرد: دقايقي زودتر از منزل براي عزيمت به مدرسه خارج شويد تا مجبور به رانندگي با سرعت و انحراف و انسداد مسير سايرين نشويد و همچنين قبل از سوار شدن، از وضعیت فني وسيله نقليه خود به ويژه سوخت،‌ ترمز و غیره اطمينان کامل حاصل کنيد.
سرهنگ انصاري تصريح كرد: هنگام تعطيلي مدارس، از توقف دوبله و چند لايه در مقابل مدارس اجتناب كنيد تا مشکلات عبور و مرور معابر فوق براي ساير شهروندان بوجود نيايد و توجه داشته باشيد هرگونه اعمال خلاف مقررات شما والدين عزيز و رانندگان سرويس مدارس، موجب بد آموزي و عدم پايبندي دانش آموزان به قوانين و مقررات مي شود.
فرمانده انتظامي شهرستان جهرم ادامه داد: همکاري لازم را با مأموران راهنمائي و رانندگي مستقر در تقاطع ها و ميادين، مقابل مدارس، گشتي ها و غیره براي داشتن رفت و آمد سالم و امن داشته باشيد.
وي با بيان اينكه شهروندان، در استفاده ايمن از سرويس مدارس، فرزندان خود را مورد آموزش لازم قرار دهند از والدين خواست: ازحمل وسايل با ارزش توسط فرزندان مثل طلاجات، تبلت و لب تاپ و غیره به علت احتمال سرقت توسط افراد سودجو، خودداري كنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.