ساری،

دستگیری عامل تکفیری در بابل، شیطنت رسانه ای

دستگیری عامل تکفیری در شهرستان بابل صحت ندارد.

عباسپور فرماندار بابل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: این روزها خبری از دستگیری عامل تکفیری در شهرستان بابل، در برخی سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شد که واقعیت ندارد.

وی با بیان اینکه به شکرانه حضور مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایران اسلامی و سربازان جان برکف کشورمان در مرزها، هیچ مشکل امنیتی در داخل وجود ندارد، افزود: انتشار خبرغیر واقعی و نادرست دستگیری یک عامل تکفیری در بابل یک شیطنت رسانه‌ای بود و انتشاردهندگان اینگونه مطالب غیر واقعی باید پاسخگوی کار خود در مراجع صلاحیت‌دار باشند.

عباسپورگفت: تمامی بخش‌های امنیتی و انتظامی شهرستان از آمادگی کامل برای تامین امنیت شهروندان برخوردار هستند و با افرادی که قصد اختلال در امنیت روانی و اجتماعی جامعه را داشته باشند با جدیت برخورد می‌شود.

فرماندار بابل با قدردانی از رسانه‌ها و خبرنگارانی که به رسالت واقعی خود واقف هستند گفت: مراجع و رسانه‌های رسمی اخبار و مطالب شهری را اطلاع رسانی می کنند و شهروندان قبل از نشر ‌و انعکاس مطالب، ابتدا صحت و اصالت خبر را از طریق مراجع صالح احراز و پس از آن اقدام به انتشار آن کنند.

در دو روز گذشته اخباری مربوط به دستگیری عضو گروهک تروریستی در مازندران توسط دو سایت خبری و شبکه‌ها در فضای مجازی منتشر شد که محل دستگیری را شهر گتاب شهرستان بابل اعلام کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
شوخی وشیطنت باجوروانی جامعه بایدازخطوط قرمزباشدوبرمسئولین است که بااشاعه دهندگان آن به شدت وحتی درحدمحارب برخوردکنندتازحمات سربازان گمنام امام زمان عج خدشه دارنگردد باسپاس وتشکرازحمان شبانه روزی جان برکفان سربازان گمنام ونیروهای نظامی وانتظامی..
آخرین اخبار