آبادان؛

ترمیم جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال‌ها

جاده ارتباطی امیدیه به دیلم پس از سال‌ها ترمیم و روکش می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛فرخنده زاده بخشدار سردشت زیدون گفت: عملیات اجرایی ترمیم و روکش 8 کیلومتر از جاده ارتباطی امیدیه به سمت دیلم موسوم به جاده داربهاره حد فاصل سه راهی تل چگاه علیا تا شهر یکهنه بعد از گذشت 6 سال روکش آسفالت می‌شود.

سید ذبیح‌الله فرخنده‌زاده افزود: با پیگیری‌های شبانه‌روزی و با همکاری مهندسی ساختمان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و مدیرعامل شرکت نفت این عملیات آغاز شده است.

وی ضمن اشاره به اینکه سال‌ها بود این محور شیار زنی شده بود گفت: با پیگیری بخشداری زیدون و همکاری شرکت مهندسی ساختمان مناطق نفت‌خیز جنوب با انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی ترمیم و روکش آسفالت آن هم‌اکنون آغاز شده است.

بخشدار زیدون افزود: این محور به‌عنوان یکی از محورهای ترانزیتی، پر خطر و حادثه‌خیز همیشه تلفات جانی و مالی زیادی را در بر داشته است.

فرخنده‌زاده ضمن اشاره به اینکه این محور یک محور ترانزیتی به استان بوشهر و خوزستان و همچنین کهگیلویه و بویراحمد است گفت: بیشترین تلفات جاده‌ای ما در همین محور به دلیل شیار زنی بوده است.

بخشدار زیدون افزود: امید است با تدبیر دولت امید و با همکاری نماینده و فرماندار بهبهان محور سردشت به بهبهان هم تعریض شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
با سلام


ایشان واقعا بخشدار فعال و پرتحرکی انشالله خداوند متعال بر توفیقاتشان بیفزاید