آبادان ؛

آسفالت تمام خیابان های خرمشهر

تمام خیابان های خرمشهر آسفالت می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ساعدی  سرپرست شهرداری خرمشهر، خدمات شهری را به عنوان نیاز نخست این شهرستان دانست و اولویت نخست شهرداری را آسفالت تمام خیابان ها اعلام کرد.

عزیز ساعدی در حاشیه مراسم معارفه خود به عنوان سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: مردم نیازمند خدمات شهری هستند و پاکسازی خیابان ها و کل محلات و حاشیه شهر در دستور کار قرار دارد که برای انجام این کارها برنامه ریزی هایی صورت گرفته است.

وی، آسفالت خیابان ها را اولویت نخست شهرداری دانست و افزود: اولویت اول، برنامه آسفالت و زیرسازی کل خیابان های خرمشهر است که با پیگیری نماینده خرمشهر اعتبار خوبی از محل بودجه ملی تدارک دیده شده که می توان آن را به این منظور جذب و به کار گیری کرد .

سرپرست شهرداری خرمشهر گفت: همچنین با توجه به تعاملات مثبت با منطقه آزاد اروند، رایزنی هایی را نیز با این سازمان خواهیم داشت تا بتوانیم مردم را از مشکلات آسفالت و زیرسازی نجات دهیم.

ساعدی از داشتن برنامه برای روزهای بارانی خبر داد و گفت: شهرداری موفق است که بتواند پیش از ورود به مشکلات برای مقابله با بحران برنامه ریزی داشته باشد ما نیز برای فصل باران برنامه محکمی داریم تا مردم در این روزها دچار مشکل نشوند.

شهردار پیشین خرمشهر نیز همدلی و همراهی  در خرمشهر را ضرورتی برای رفع مشکلات این شهر دانست.

محمدعلی دوایی فر نیز در حاشیه جلسه تودیعش ، در رابطه با دلایل استعفایش چنین گفت: بسیار امیدوار بودم که بتوانم شرایط عمرانی خرمشهر را تغییر دهم، تلاش های زیادی هم با همکاری مجموعه شهرداری انجام شد اما آن طور که انتظار داشتم بتوانم فضا را برای تحول خرمشهر به وجود بیاورم، محقق نشد.

وی افزود: استعفای من دلایل دیگری هم داشت که ترجیح می دهم بیان نکنم چرا که انتظار دارم همیشه وحدت، همراهی و همدلی در همه جا وجود داشته باشد.

دوایی فر، مردم خرمشهر را سمبل مقاومت خواند و گفت: آنچه در خرمشهر دیدم مردمی صبور، زحمتکش و فداکار بود که با وجود تمام کاستی ها برخورد قهرآمیزی نداشتند و همیشه با محبت برخورد کرده و من خود را مدیون آن ها می دانم.

وی در پایان، از تداخل مسئولیت ها به عنوان موانع نتیجه بخشی تلاش ها در خرمشهر یاد کرد و افزود: در خرمشهر تداخل مسئولیت ها، موازی کاری ها وجود دارد و این امر باعث می شود کارها کند شود برای همین نیاز به وحدت است تا حلاوت زحمت های کشیده شده احساس شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۱۹:۱۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۸
سلام.منطقه زمین شهری خرمشهر پیش بهداشت قدیم چرا اسفالت نمیکنن چرا خاک ریزی نمیکنن.چرا ترانس برق نداریم توکل خیابونها رسیدگی کنید خواهشا.همش میگن روستاها روستاها