اردبیل؛

تصویب نقشه منطقه آزاد تجاری اردبیل در هیات دولت

استاندار اردبیل گفت: نقشه منطقه آزاد تجاری، صنعتی استان اردبیل تهیه شده و بزودی در هیات دولت به تصویب خواهد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش افزود: این نقشه به هیات دولت ارسال شده و به احتمال زیاد در دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارجاع می شود.

وی با اشاره به تعیین محدوده منطقه آزاد تجاری، صنعتی استان اردبیل افزود: در ابتدا به محدوده تعیین شده این منطقه ایراد گرفته شد و سرعین و مشگین شهر را از محدوده حذف کردند سپس گرمی را هم حذف کرده بودند اما محدوده آن با پیگیری نمایندگان در حدود 40 هزار هکتار تعیین و نقشه اش هم مشخص شد .

استاندار اردبیل گفت: بخاطر اینکه محدوده منطقه آزاد زیاد بود و شهرستان های دیگر هم در این محدوده بودند نام آن را بعنوان منطقه آزاد استان اردبیل مطرح کردند البته برای تغییر نام آن هم نمایندگان می توانند در کمیسیون مربوطه پیگیری کنند .

خدابخش قابلیت های مغان را در ایجاد منطقه آزاد بی نظیر دانست و افزود: وجود کشت و صنعت مغان، اراضی پایاب سد خداآفرین و فرودگاه مغان موقعیت این منطقه را دو چندان کرده است.

وی در خصوص بهره مندی دستگاه های اجرایی از اسناد خزانه اسلامی افزود: همه دستگاه ها می توانند از این صندوق استفاده کرده ومطالبات پیمانکاران را ازاین طریق پرداخت کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، تصویب ، نقشه ، منطقه ، آزاد ، تجاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.