اهواز؛

جمع‌آوری کمک های نقدی وغیر نقدی در جشن عاطفه ها

مدیرکل کمیته امداد خوزستان گفت: جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در دو مرحله انجام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد خوزستان رفع دغدغه امکانات تحصیلی دانش‌آموزان، انفاق کردن و دستگیری نیازمندان را از اصلی‌ترین مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه دانست و اظهار کرد: این کمک‌ها در کوتاه ترین زمان به دست دانش‌آموزان نیازمند می‌رسد تا هیچ دانش‌آموزی به دلیل کمبود یا نداشتن امکانات از تحصیل باز نماند.

وی  از جمع‌آوری بیش از ۱۱ میلیارد ریال در مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان خوزستان خبرداد و افزود: این کمک‌ها در آستانه بازگشایی مدارس برای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت جمع‌آوری شده است.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان در دو مرحله انجام شده بیان کرد: مرحله نخست جشن عاطفه‌ها در استان خوزستان یکم تا ۲۶ شهریورماه برگزار شد و مرحله دوم نیز ۱۰ مهرماه با مشارکت دانش‌آموزان، والدین و آموزش و پرورش در مدارس برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از همکاری و تعامل آموزش و پرورش با کمیته امداد برای برگزاری جشن عاطفه‌ها و کمک به دانش آموزان تحت حمایت عنوان داشت: در سال گذشته مردم نوع دوست استان ۳۱ میلیارد ریال به دانش آموزان بی بضاعت مساعدت کردند که ۱۳ میلیارد ریال از این مبلغ توسط اولیا و دانش‌آموزان اهدا شده و امیدواریم در سال جاری نیز شاهد رشد این کمک ها در سطح استان باشیم.

موصلی با اشاره به پوشش ۳۰ هزار دانش آموز و هفت هزار دانشجو توسط کمیته امداد امام خوزستان اضافه کرد: ارائه خدمات کمک هزینه تحصیلی و تربیتی به دانش آموزان و دانشجویان و تقویت بنیه تحصیلی آنها از عمده فعالیت های حوزه فرهنگی این نهاد است.

مدیرکل کمیته امدام امام خمینی(ره) خوزستان در پایان، از فراهم شدن شرایط استفاده از روش های نوین و الکترونیکی جهت کمک نیکوکاران به دانش آموزان نیازمند گفت: مردم نیکوکار استان می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۶۱*۱*۸۸۷۷* کمک های خود را به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند واریز کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.