سیستان وبلوچستان

بیش از 1000 پایگاه برای جشن عاطفه ها در استان پیش بینی شد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: هزار و 28 پایگاه شامل مراکز مذهبی، فرهنگسرا، پایگاه های بسیج و مدارس در مرحله دوم جشن عاطفه ها در سراسر استان فعال می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از زاهدان.، رضا شهرکی اصل اظهار داشت: مرحله نخست جشن عاطفه ها از یکم تا 25 شهریور همزمان با سراسر کشور با شعار « مهر در انتظار همدلی» با هزار و 28 پایگاه در سراسر استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی با بیان این که مرحله دوم جشن عاطفه ها 10 مهر اجرا می شود گفت: ترویج فرهنگ همدلی، احسان و نیکوکاری و کمک به همنوعان نیازمند از مهمترین اهداف معنوی جشن عاطفه هاست.

وی ادامه داد: هزار و 740 نفر در سیستان و بلوچستان مسئول جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم نوعدوست استان در این جشن بزرگ هستند.

وی با اشاره به وجود 34 هزار دانش آموز نیازمند در سیستان و بلوچستان بیان کرد: مردم استان سال گذشته 19 میلیارد و 814 میلیون و 495 هزار و 900 ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها به نیازمندان اهدا کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان از مردم خواست کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0107073434006 و همچنین از طریق شماره گیری #1*8877* پرداخت کنند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار