صمیمی: حضورم در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی قطعی نیست

پرتابگردیسک کشورمان گفت:به مسئولان تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرده ام در صورتی که مبلغ قرارداد این فصل من را پرداخت نکنند از حضور در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی انصراف خواهم داد.

محمودصمیمی در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت فعلی اش اظهار کرد:هم اکنون تمرینات اختصاصی ام را زیر نظر مربی تخصصی ام برای حضور قدرتمندانه در مرحله نهایی لیگ برتر دوومیدانی که هفته آینده در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود پیگیری می کنم تا بتوانم نتایج مطلوبی را در این مسابقات کسب کنم.

پرتابگر دیسک کشورمان افزود: به مسئولان تیم ذوب آهن اصفهان اعلام کرده ام در صورتی که مبلغ قرارداد این فصل من را پرداخت نکنند از حضور در مرحله نهایی لیگ دو و میدانی انصراف خواهم داد.

وی ادامه داد: مشکلات فدراسیون دوومیدانی همچنان پا برجاست متاسفانه از برج 11پارسال تاکنون حقوق هیچ یک از دوندگان کشورمان پرداخت نشده است،مسئولان خم به ابروی مبارکشان نیاورده اند که حقوق معوقه ورزشکاران را پرداخت کنند.

صمیمی با اشاره به مشکلاتی که در دو و میدانی وجود دارد، گفت: باشگاهی وجود ندارد که قرارداد خوبی ببندد از طرفی فدراسیون هم 700 هزار تومان حقوق می‌دهد که آن هم چند ماه عقب می‌افتد. با این شرایط مگر می‌توان روی مسابقه و تمرینات تمرکز داشت. وقتی شما برای خرج و مخارج زندگی‌تان مشکل دارید نمی‌توانید با خیال راحت تمرین کنید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که برای آینده چه اهدافی را مد نظر دارد ؟پاسخ داد: با توجه به اینکه در سال آینده چند مسابقه مهم در پیش است خودم را برای آن مسابقات و کسب نتایج خوب آماده می کنم،البته تمام این ها مستلزم یک برنامه ریزی مدون و فراهم کردن امکانات لازم برای موفقیت یک ورزشکار است تا بتواند در میادین آسیایی و جهانی بدرخشد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.