ماجدی: قرعه کشی جام حذفی برای برخی تیم ها جنبه تبلیغاتی داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: نام برخی تیم های شرکت کننده در مراسم قرعه کشی جام حذفی را تاکنون نشنیده بودم اما حضور آن ها جنبه تبلیغاتی خوبی داشت.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان میرشاد ماجدی درباره مراسم قرعه‌کشی جام حذفی گفت: مراسم خوبی بود. بیشتر تیم‌ها بر سر میزبانی و میهمانی استرس داشتند که البته پس از قرعه کشی مشخص شد، بیشتر  تیم‌های لیگ برتری میهمان هستند. استقلال، پرسپولیس، سپاهان باید در خانه حریفان به میدان روند اما خوشبختانه خونه‌به خونه میزبان شد.

وی ادامه داد: نام برخی تیم های حاضر در قرعه کشی را تاکنون نشنیده بودم. به هر حال از این لحاظ خوب است که برای آنها هم تبلیغاتی می‌شود.  
 
ماجدی درباره نتایج نسبتا ضعیف ضعیف خونه به خونه در لیگ دسته اول، بیان کرد: خیلی در جریان موضوعات خونه به خونه نیستم. من به دلیل اینکه  خونه به خونه نماینده‌ای در تهران نداشت، در مراسم قرعه‌کشی حاضر شدم.
 
سرپرست اسبق استقلال تهران درباره مطالبات بازیکنان خونه به خونه از این باشگاه تصریح کرد: با توجه شناختی که نسبت به برادران حسن‌زاده دارم ،می‌دانم آنها خوب هزینه می‌کنند و اینگونه نیست که نصف پول بازیکنان را هم ندهند. امیدوارم این تیم به عنوان نماینده بابل به لیگ برتر صعود کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار