ماجدی:دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی فینال لیگ است/استقلال و السد نبرد تجربه ها است

سرپرست تیم خونه به خونه بابل گفت:به نطر من ما می توانیم دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را به عنوان فینال لیگ نامگذاری کنیم.

میرشاد ماجدی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛در خصوص دیدار حساس دو تیم صدرنشین پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز که ساعت 15 فردا یکشنبه برگزار می شود اظهار کرد:در بازی فردا تیم های اول و دوم جدول که هر دو سودای قهرمانی لیگ شانزدهم را دارند به مصاف یکدیگر می روند،این دو تیم از بهترین بازیکنان لیگ بهره می برند و من فکر می کنم ما می توانیم دیدار حساس پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز را به عنوان فینال لیگ امسال نامگذاری کنیم.

وی همچنین در مورد دیدار تیم های استقلال تهران و السد قطر که در چارچوب رقابت های پلی آف لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود گفت:به نظر من بازی استقلال و السد نبرد تجربه ها است،هر تیمی که از تجربه بازیکنان و کادرفنی خود به شکل بهتری استفاده کند می تواند به پیروزی دست یابد و حضور خود را در لیگ قهرمانان آسیا قطعی کند.

سرپرست پیشین تیم استقلال تهران ادامه داد:بازیکنان استقلال باید هوشیار باشند و دچار استرس و اضطراب نشوند،آنها باید پیش خود فکر کنند که مقابل حریفی از لیگ ایران بازی می کنند.استقلال در سه بازی اخیر نتایج خوبی کسب کرده و من امیدوارم آبی پوشان تهرانی بتوانند تیم السد را نیز مغلوب کنند.

ماجدی با تکذیب حرف هایی که از او در برخی از رسانه ها نقل شده است تصریح کرد:برخی از قول من نوشتند که نیمکت نشینی سید مهدی رحمتی شوک خوبی به استقلال بوده است در صورتی که من تاکنون به هیچ عنوان در خصوص نیمکت نشینی بازیکنان این تیم صحبتی نکرده ام و همه این شایعات را تکذیب می کنم.

سرپرست تیم خونه به خونه بابل درباره آخرین وضعیت تیمش عنوان کرد:متاسفانه کمیته انضباطی اخیرا یکی از بازیکنان تیم ما را به علت فحاشی به سرپرست تیم بادران تهران سه جلسه محروم کرده است،در حالیکه وقتی من از خود سرپرست تیم بادران در مورد این موضوع سوال کردم او اذعان کرد که هیچکس به وی فحاشی نکرده است،امیدوارم کمیته انضباطی در رای خود تجدید نظر کند.

ماجدی در پایان گفت:تیم ما روز دوشنبه هجدهم بهمن ماه برابر تیم آلومینیوم اراک به میدان می رود و ما امیدواریم بتوانیم سه امتیاز این دیدار خارج از خانه را کسب کنیم،رقابت اصلی در لیگ یک میان تیم ما(خونه به خونه بابل)،سپیدرود رشت،پارس جم جنوبی،ملوان،نساجی،بادران،اکسین البرز،گل گهر سیرجان و مس کرمان است و هر تیمی که در بازی های آینده امتیاز از دست بدهد از صعود به لیگ برتر بازمی ماند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار