شیراز؛

پایان مرحله اول رقابت های شطرنج قهرمانی دختران کشور

مرحله اول مسابقات شطرنج قهرمانی دختران در شیراز به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جواهری ریس هیات شطرنج استان فارس گفت: نفرات برتراین رقابت ها برای صعود به مرحله نهایی مسابقات کشوری معرفی شدند.
سیاوش جواهری افزود :مرحله اول مسابقات کشور در رده های سنی زیر 8 ، 10 و 12 سال دختران کشور در شیراز و و به روش سوییسی و در 9 دور به میزبانی هیات شطرنج استان فارس برگزار شد.
وی بابیان این که با نظر کمیته فنی فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران از هر رده یک نفر نیز انتخاب و به مرحله نهایی راه پیدا می کند ادامه داد : در رده زیر 8 سال که با حضور 47 نفر شرکت کننده برگزار شد، عسل ابراهیمی از گیلان، ستایش رستمی از مازندران، مهسا علوی از زنجان ،ماهک شریفی از فارس و طهورا آذری از گلستان به ترتیب مقام اول تا پنجم را کسب کردند.
جواهری بیان کرد: در رده زیر 10 سال نیز با حضور 52 نفر، دینا طاهرخانی از البرز، آتنا جوهری از فارس، ستایش کریمی از تهران ، زهرا حمدالهی از تهران و زهرا فرح وشی از گیلان حائز کسب مقام اول تا پنجم این دوره از مسابقات شدند.
رئیس هیات شطرنج استان ادامه داد: در رده زیر 12 سال هم با 53 شرکت کننده پرنیان قمی از گیلان ،زهرا حیدری از تهران ، فرزانه اخلاقی از تهران ، مهیاس رضایی سلیم از تهران و فاطمه خدادادی از مازندران نیز مقام های اول تا پنجم مسابقات را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار