آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه های کشور؛

ترافیک سنگین در آزادراه كرج_قزوين/ آسمانی صاف در تمام جاده‌های کشور+تصاویر

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را در این گزارش بخوانید.

ترافیک نیمه سنگین در كرج - چالوس/ آسمانی صاف در تمامی جاده‌های کشوربه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در این گزارش از آخرین وضعیت راه ها و محورهای مواصلاتی کشور آگاه شوید.

*ترافیک نیمه سنگین در محورکندوان(ساعت: 08:00)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، در حال حاضر ترافیک درمحورکندوان محدوده سد کرج نیمه سنگین و درمحور قزوین-رشت محدوده تونل منجیل تردد پرحجم و درسایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

همچنین در حال حاضر بارش و یا مداخلات جوی خاصی مشاهده و یا گزارش نشده است.

*ترافیک نیمه سنگین در كرج - چالوس(ساعت: 09:30)

بر اساس اعلام پلیس راهور در حال حاضر ترافيك در باند جنوب به شمال محور كرج چالوس(محدوده های پل زنگوله ، هزار چم) نيمه سنگين است.

ساير محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافيكی روان برخوردار می باشند.

*احتمال یک‌طرفه شدن چالوس(ساعت: 11:20)

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، گفت: برابر گزارش های دریافتی در حال حاضر در ابتدای محور کرج -چالوس ترافیک سنگین است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه در محور قزوین _ رشت و محور منجیل _ قزوین ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است، افزود: در محور هراز نیز شاهد ترافیک پرحجم هستیم.

وی همچنین از احتمال یک طرفه شدن جاده چالوس از مرزن آباد به سمت تهران خبر داد و گفت: در حال حاضر تصمیم بر این است که تردد از ساعت 18امروز تا ساعت 24 از مرزن آباد به سمت تهران به صورت یک طرفه انجام شود، اما ممکن است با توجه به شرایط موجود ساعت اجرای این طرح تغییر کرده یا حتی یک طرفه شدن آن منتفی شود.

*ترافیک روان در محورهای مواصلاتی کشور(ساعت: 12:00)

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر اكثر محورهای مواصلاتی كشور جوی آرام و ترافيكی روان دارند.

* ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین(ساعت: 13:00)


بر اساس آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر ترافیک در آزاد راه کرج-قزوین در مقاطع ساسانی و پایانه کلانتری، محور کندوان محدوده سدکرج، محور هراز حدفاصل پلور تا آبعلی و محور فشم-تهران نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.


ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج-قزوین/ احتمال یک طرفه شدن چالوس
آزادراه کرج-قزوین، پایانه کلانتری(ساعت: 13:15)

*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج(ساعت:15:00)


بر اساس آخرین گزارش های  دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور، در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه کلانتری، محور فشم-تهران (مسیر رفت و برگشت) نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

*ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج و فشم-تهران (17:00)

در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج، محدوده شهر کرج، محور فشم-تهران (مسیر رفت و برگشت) نیمه سنگین و در سایر محورهای اصلی کشور تردد به صورت روان در جریان می باشد.

*ترافیک نیمه سنگین در تهران-كرج(ساعت:18:30)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر ترافيك در باند شمالي و جنوبي آزادراه تهران-كرج(از پل كلاك تا پل فرديس) نيمه سنگين و ساير محورهاي مواصلاتي كشور جوي آرام و ترافيكي روان دارند.

*ترافیک سنگین در آزادراه كرج_قزوين(22:00)

بر اساس اعلام پليس راه راهور ناجا در حال حاضر ترافيك در باند شمالي و جنوبي آزادراه تهران-كرج(از پل كلاك تا پل فرديس)نيمه سنگين و در باند جنوبي آزادراه كرج_قزوين از پل حصارك تا پل فرديس سنگين است.

ساير محورهاي مواصلاتي كشور جوي آرام و ترافيكي روان دارند.

محدودیت‌های ترافیکی سه شنبه 30 شهریورماه


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار