اردبیل؛

گشایش نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای ۴ در اردبیل

نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای ۴ در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس در مکان مجتمع فرهنگی تفریحی شورابیل اردبیل گشایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار فرهنگ مستعد حصاری، فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 4 در اردبیل اظهار داشت: از 8 شهریورماه سالجاری عملیات آماده‌سازی محل نمایشگاه رزمی فرهنگی کربلای 4 در جنب دریاچه شورابیل اردبیل آغاز شد و این منطقه در حال حاضر برای بازدید مردم استان اردبیل آماده شده و عملیات کربلای 4 در روزهای آینده در این مکان بازخوانی می‌شود.

وی گفت: در کنار نمایشگاه رزمی کربلای 4، غرفه‌های فرهنگی و نمایشگاه‌های متعددی در راستای معرفی آثار و دستاورهای دفاع مقدس و غرفه‌هایی با موضوع اقتصاد مقاومتی،‌ مبارزه با استکبار، فضای مجازی، شناخت اهداف عاشورا و سایر غرفه‌های فرهنگی برپا شده است.

فرمانده تیپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه حسینیه نمایشگاه مانند حسینیه‌ جبهه‌ها در دوران دفاع مقدس طراحی شده و برای فعالیت‌های فرهنگی و سخنرانی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: در کنار بازخوانی عملیات کربلای 4، بخشی از عملیات‌های آبی خاکی دوران دفاع مقدس در کنار دریاچه برای مردم نمایش داده می‌شود.

سردار مستعد تصریح کرد: نمایشگاه رزمی فرهنگی عملیات کربلای 4 تا روز 8 مهرماه همه روزه از ساعت 9 صبح الی 10 شب در معرض بازدید مردم استان اردبیل قرار خواهد داشت که در جریان برگزاری این نمایشگاه نیز عملیات‌های مختلف با حضور نیروهای سپاه و بسیج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های دفاعی و نظامی جمهوری اسلامی ایران بعد از دوران دفاع مقدس، بیان کرد:‌ در دوران 8 سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران حتی برای تأمین سیم‌خاردار با مشکل مواجه بود ولی امروز به برکت خون شهیدان، پیشرفت های دفاعی و نظامی ایران به حدی رسیده که هیچ‌کشوری نمی‌تواند فکر غلطی در سر خود راجع به ایران داشته باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.