اردبیل؛

دفاع مقدس یادآور افتخارات رزمندگان ، ایثارگران، جانبازان و شهدای 8 سال دفاع مقدس است

استاندار اردبیل گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی بزرگ برای یادآوری افتخارات رزمندگان٬ ایثارگران٬ جانبازان و شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مجید خدابخش امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در اردبیل اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی بزرگ برای یادآوری افتخارات رزمندگان٬ ایثارگران٬ جانبازان و شهدای 8 سال دفاع مقدس است و ما این هفته را گرامی داشته و باید فرهنگ ایثار و شهادت را به طور همه‌جانبه در جامعه ترویج دهیم.

وی افزود: در 8 سال دفاع مقدس بیش از 20 هزار شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کردیم که به برکت خون این شهدای والامقام هم‌اکنون کشورمان به امنیت کامل رسیده است و در سایه رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری روز به روز بر اقتدار و عظمت کشور ایران افزوده می‌شود.

استاندار اردبیل گفت: رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس افتخاری بزرگ برای ملت ایران و به‌ویژه نسل جوان است و ما با جان و دل تا آخرین لحظه از دستاوردهای انقلاب اسلامی حفاظت می‌کنیم.

خدابخش با اشاره به اینکه پیروزی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس افتخاری بسیار بزرگ برای ملت ایران است که با رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و ایثارگران رقم خورده است، افزود: به خاطر این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها ما هم‌اکنون به یک قدرت بین‌المللی در دنیا تبدیل شده‌ایم.

وی تصریح کرد : پیروزی ملت ایران در 8 سال دفاع مقدس در تاریخ بی‌نظیر است و این رشادت‌ها و فرهنگ ایثار و شهادت باید به نسل بعدی به ویژه جوانان انتقال یابد چرا که با انتقال این فرهنگ می‌توانیم کشور را در مسیر توسعه و پیشرفت همه‌جانبه قرار دهیم.

استاندار اردبیل در ادامه با گرامیداشت 31 شهریورماه و آغاز هفته دفاع مقدس بیان کرد: هم‌اکنون به برکت خون شهیدان بسیج٬ ارتش و نیروهای انتظامی کشور ما به اقتدار و عظمت دو چندان دست یافته است و امنیت کشورمان در دنیا مثال‌زدنی است که در سایه تلاش همه‌جانبه نیروهای مسلح به وجود آمده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار