همدان؛

رمز موفقیت ایران به دلیل وجود ولایت فقیه است

فرمانده پایگاه هوائی شهید نوژه گفت: رمز موفقیت کشور به دلیل قرار گرفتن فرماندهی کل قوا در دستان رهبری است.

رمز موفقیت ایران به دلیل وجود ولایت فقیه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ امیر رحمان افسری صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح، نمایش اقتدار نیروهای مسلح را موجب عزت کشور جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و اظهار داشت: هفته دفاع مقدس دورانی پر افتخاری است که ما به افرادی که از جان خود گذشتند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک وطن در دست دشمن بماند، می‌بالیم.

وی افزود: در چنین روزی در سال 59 دشمن در ساعت 14 با بمباران هوائی مناطقی از کشور جنگ علیه ما را به طور رسمی آغاز کرد.

 افسری ادامه داد: نیروهای نظامی ما که دشمن خیال می‌کرد، توان پاسخگویی ندارند در کمتر از دو ساعت به حملات دشمن پاسخ دادند و فردای آن روز با بمباران هوائی مناطق مهم دشمن ماشین جنگ افروزی آنها را کند کردند.

فرمانده پایگاه هوائی شهید نوژه با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در دفاع قدس به رسالت خود عمل کردند، بیان کرد: در این دوران تمام نیروهای مسلح و ملت در کنار هم ایستادگی کردند و عملیات‌های بزرگی از آنها در جنگ تحملی به یادگار گذاشتند.

وی رمز پیروزی در دفاع مقدس را اتحاد بین مردم و نیروهای مسلح عنوان و خاطرنشان کرد: امروز نیروهای مسلح که وارث و پیرو شهیدان هستند همچنان آمادگی خود را حفظ کرده و به رهبری فرماندهی کل قوا آماده‌اند تا از شرف و عزت نظام اسلامی تا سر حد جان دفاع کنند.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.