همدان؛

ایران با عزت جانانه در برابر آمریکا ایستادگی می کند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: تعامل ملت ایران با آمریکا اتفاق نخواهد افتاد و با عزت جانانه در برابر آمریکا ایستادگی می کند.

ایران با عزت جانانه در برابر آمریکا ایستادگی می کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ آیت الله غیاث الدین طه محمدی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسم رژه نیروهای مسلح، اظهار کرد: زمزمه هایی از گوشه و کنار مبنی بر اینکه در صورت تعامل با آمریکا جنگی رخ می دهد به گوش می رسد که این تفکر اشتباه است.

وی افزود: طبق روایات قرآن ، تفکر یهود افراطی و صهیونیزم هیچگاه دست از سر مسلمانان بر نمی دارند مگر اینکه همه داشته های مسلمانان را به چنگ آورند و همه آنها را خاکستر کنند.

امام جمعه همدان ادامه داد: دشمنان اسلام طبق روایات و آیات الهی، عهد شکن هستند بر این مبنا رهبری معظم انقلاب مکرر عنوان می کند که آمریکا مورد اعتماد نیست.

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: نمونه بدعهدی آمریکا، بی منطق و پیمان شکن بودن دولتمردان این کشور را می توان در حمله به کشور سوریه دید چون جنگنده های این کشور با حمله به یک منطقه 60 نفر را شهید کردند.

آیت الله محمدی با بیان اینکه آمریکا جز زورگویی چیزی نمی داند اظهار کرد: پس از تسلیم کردن نیروهای نظامی آمریکا توسط نیروهای مسلح ایران یکی از دولتمردان این کشور مرگ را برای خود بهتر از شنیدن و دیدن این خبر دانست بنابراین باید همواره آماده دفاع از کیان اسلامی بود.

وی اضافه کرد: آنهایی که بر این باورند اگر ایران در برابر آمریکا تا زانو خم شده و تسلیم شود آنها دست از سر این ایران بر می دارند باید این تفکر را از سر خارج کرده و بدانند غیر از قدرت، عزت و ایستادگی جانانه هیچ پاسخی در برابر آنها نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان یادآور شد: باید از تمامی لحظه های دفاع مقدس درس غیرت، همیت و همت یاد گرفته و این دستاورد بزرگ و مقدس را برای همیشه پاس بداریم.

انتهای پیام/ د


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.