اهواز؛

لزوم یاد گیری زبان فارسی

مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: تلاش کنید تا به زبان فارسی هم صحبت کنید و هر چند که زبان مادری شما خیلی زیبا و دوست داشتنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رخساره فضلی،مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش صبح امروز چهارشنبه در جشن نمادین استانی شکوفه ها و غنچه ها اظهار کرد: این روزها که همه ما در آرامش و امنیت به سر می بریم هدیه ای از بزرگانی است که از جان خود گذشتند تا ما در آسایش باشیم.

وی افزود: امید مسئولان کشور به خصوص مقام معظم رهبری به تمامی دانش آموزان معطوف است و تلاش می کنیم تا آنها از یادگیری لذت ببرند و به بهترین شکل رشد کنند.

فضلی خطاب به دانش آموزان اول ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی گفت: مراقب خودتان، هم کلاسی ها، معلم و تجهیزات مدرسه باشید چون همه خالقی داریم به نام خداوند که در برابر خدا مسئول هستیم.

مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تلاش کنید تا خوب یاد بگیرید و تلاش کنید تا فکر کنید و مسائل را با تفکر حل کنید. همچنین تلاش کنید تا به زبان فارسی هم صحبت کنید و هر چند که زبان مادری شما خیلی زیبا و دوست داشتنی است اما باید دقت کنید که زبان فارسی را هم یاد بگیرید چون ایرانی هستیم و ایران را دوست داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.